Ervaring met deze hengels?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

23-03-2006 10:36

Heeft er iemand ervaring met één van deze hengels: Shimano Beastmaster specimen 12ft 2.75lb, Shimano Nexave AX Specimen 2,75lb, fox The Ranger 12ft 2.75lb of The Warrior XT 12ft 2.75lb heeft iemand ervaringen met één van deze hengels? Goede of slechte? En als het kan heeft iemand een foto waarop men deze hengels goed kan zien of als ze aan het water staan? Weet niet echt voor welke hengel ik moet gaan, ik denk voor de ranger maar die shimano hengel ziet er me ook heel degelijk uit. Dus graag jullie reacties en ervaringen.

Alvast bedankt voor jullie tijd en reactie.
rik beukhof
Berichten: 57
Lid geworden op: 24-02-2006 21:25
Locatie: Gelderland.

24-03-2006 17:42

hey nick,

Ik zelf vis met de nieuwe hyperloop van shimano (dunne versie) 2,75lb, hierover ben ik erg te spreken een mooie actie en een goed eindje mee te werpen. Mijn vismaat heeft de beastmaster van shimano ook de 2,75lb versie, dit zijn ook zeer goede hengels. Deze hebben een iets (echt klein beetje) stuggere actie en kun je dus ook goed ver mee werpen. Ook over deze hengel is hij goed te spreken. Shimano hengels zijn tegenwoordig goed te betalen en je hebt hier dan ook een goede kwaliteit hengel voor. Als je voor een shimano kiest ga je hier geen spijt van krijgen (neem dat maar van mij aan). Met hengels van fox heb ik geen ervaring dus kan ik hier niks over zeggen.

Veel succes met je keuze :wink: .

Groeten rik.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

27-03-2006 11:31

Ga naar een ruim gesorteerde zaak en pak ze eens stuk voor stuk vast. Alleen dan kun je de hengel "voelen" en je keuze naar eigen wens bepalen. Je keuze laten vallen op een bepaald product dankzij meningen van anderen vind ik niet echt een optimale zet.

Een hengel louter op het aanzicht ervan kiezen is iets voor de bling-bling visser, ik vind het gevoel van het beestje veel belangrijker dan de look.

functionaliteit-duurzaamheid-uiterlijk

In die volgorde maak ik m'n keuze...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie