pieperstoring?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lennert van Winkel
Berichten: 135
Lid geworden op: 06-10-2004 21:36
Locatie: maassluis

13-03-2006 19:41

Ik heb besteld (nog niet ontvangen) een setje piepers van spro, draadloos. Nu wil mijn vismaat ook een setje draadloos kopen, maar wat gebeurt er nou als wij hetzelfde setje hebben, liggen samen in een tent, en één van ons krijgt een run? Gaan allebei de receivers? Wie weet hoe dat werkt? Is een setje van een ander merk een oplossing, of hou je dan hetzelfde probleem?
karperpinda's?
12,5 kilo voor €25,-
25 kilo voor €45,-
gegarandeerd vers!
Gebruikersavatar
stefan schoonen
Berichten: 238
Lid geworden op: 11-12-2005 16:38
Locatie: hoeven

13-03-2006 20:06

Hoi Lennert. ik weet niet hoe dat met spro piepers zit ,maar ik heb draadloze delkims en die moet je op de draadloze sounderbox aanmelden. Achterop de sounderbox zit een gaatje waar een knopje inzit,dit moet je indrukken dan gaan de lichtjes bovenop een voor een branden, en als de kleur (b.v.) groen gaat branden dan zet je de beetmelder met het groene lichtje aan dan geeft de sounderbox een pieptoon en druk je weer een keer op het knopje achterop de sounderbox en dan herhaal je dit voor iedere kleur beetmelder! Ik weet niet of dit ook bij spro zo werkt?! En vraag het anders effe in de viswinkel! greetz stefan!
luuk houtgraaf
Berichten: 616
Lid geworden op: 15-10-2005 18:11
Locatie: zaanstad
Contacteer:

13-03-2006 20:48

lenart,
bij de spro zit een speciaale zender zodat ie niet stoort,
een maat van mij heeft hem ook,
alleen ik zou extra baterije menemen want de sounderbox verbruikt een beetje te veel :lol: :wink:

mvg luuk
plassen zijn perfeckte viswateren,
Plaats reactie