voerboot


Plaats reactie
davy geboers
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-09-2003 02:00
Locatie: belgie
Contacteer:

29-01-2006 19:52

Hallo , Ik heb is een vraagje inverband met de power catcher voerboten http://www.powercatcher.nl/index02.htm ik ben namelijk van plan er meschien zo een aan te schaffen .
heeft hier al iemand ervaring met deze voerboot en ben je er tevreden over . Graag wat meer info indien er iemand iets meer over weet

alvast bedankt
Antoine Mennen
Berichten: 107
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

02-02-2006 09:20

Wegens commentaar heb ik mijn bericht gewist :(

Mvg Antoine
Laatst gewijzigd door Antoine Mennen op 02-02-2006 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JJ de Wals
Berichten: 489
Lid geworden op: 03-01-2005 15:44
Locatie: Twente

02-02-2006 11:16

Heb je al eens gekeken op de site van Ivo Druyts. Ikzelf heb zo'n hand gemaakte voerboot. Interesse???. Laat maar even horen


Volgens mij heeft Antoine aandelen bij Ivo !!! :lol:
Antoine Mennen
Berichten: 107
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

02-02-2006 17:04

Beste JJ.

Allereerst ik heb absoluut geen aandelen bij Ivo.
En ten tweede vind ik het een zeer flauwe opmerking

Voor een goed produkt en service mag je reclame voor maken. Ik ken Ivo persoonlijk so what. Ik krijg er zeker geen geld voor of andere dingen.

Ik vertel alleen die dingen over mijn voerboot die ik ervaar tijdens het vissen. Ik zal NOOIT zeggen je MOET DIE KOPEN. De mensen beslissen zelf wel , daar heb ik helemaal niets mee te maken

En ja , wat betreft de power catcher. Echt een super strakke boot
ziet er zeer goed uit. Complimenten aan de bouwer(s).

Dit wilde ik even kwijt. Zal voortaan voorzichtiger zijn met antwoorden geven. Het laatste wat ik wil is een NAAM krijgen op dit board.

Mvg Antoine
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

02-02-2006 19:05

denk niet dat iemand van 18 zit te wachten op een voerbootje van 1000 euro.... :lol:

ik heb er 1 op internet gekocht, koste 250 euro compleet. ik ga nog wat aaanpasssingen doen en dan ben ik dus gewoon voor 300 klaaar 8)
Gebruikersavatar
JJ de Wals
Berichten: 489
Lid geworden op: 03-01-2005 15:44
Locatie: Twente

02-02-2006 19:23

Allereerst ik heb absoluut geen aandelen bij Ivo.
En ten tweede vind ik het een zeer flauwe opmerking

Voor een goed produkt en service mag je reclame voor maken. Ik ken Ivo persoonlijk so what. Ik krijg er zeker geen geld voor of andere dingen.

Ik vertel alleen die dingen over mijn voerboot die ik ervaar tijdens het vissen. Ik zal NOOIT zeggen je MOET DIE KOPEN. De mensen beslissen zelf wel , daar heb ik helemaal niets mee te maken

En ja , wat betreft de power catcher. Echt een super strakke boot
ziet er zeer goed uit. Complimenten aan de bouwer(s).

Dit wilde ik even kwijt. Zal voortaan voorzichtiger zijn met antwoorden geven. Het laatste wat ik wil is een NAAM krijgen op dit board.


Antoine,

Niet zo snel aangebrand, was absoluut niet zo bedoeld. Als je het wel zo hebt opgevat, sorry! Ik vind het alleen wel geinig dat je op elke topic over een voerboot, de boot van Ivo aanprijst, vandaar. Niet meer en niet minder, zonder achterliggende gedachte. Die naam zul je van mij ook niet krijgen, wees gerust. En idd, de powercatcher ziet er gelikt uit.
Maar zelf heb ik toch een Schrijver gekocht (voor weinig) en die bevalt zeer goed.

Groeten Jorn
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

02-02-2006 19:52

ik heb een powercather
full optioneel en be er zéér over te vreden.ook de service van leon is optimaal.

is de boot nog niet goed getrimt ,niets aan de hand hij fikst het.

de boot is gewoon hoogwaardige kwaliteit en zou niets anders meer willen.
en hij vaart alle andere boten uit .want hij is snel.

hij staat ook op de beurs in zwollen.dus bestellen maar
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Antoine Mennen
Berichten: 107
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

02-02-2006 21:28

Beste JJ en andere boarders.

Het was niet kwaad bedoelt mijn berichtje :) .

Ik wil alleen HELPEN.

Ik zeg echt NIETS over andere merken voerboten. Iedereen moet ZELF bepalen met wat voor een soort voerboot hij of zij wil werken.

Mijn bedoeling was om informatie te geven omtrend de voerboot die IK gebruik. Maar goed collega's voor dit onderwerp biedt ik mijn excuses aan.

Mvg Antoine
Gebruikersavatar
JJ de Wals
Berichten: 489
Lid geworden op: 03-01-2005 15:44
Locatie: Twente

02-02-2006 22:52

Antoine,

Zo had ik je posting ook opgevat!

En laten we nu snel weer online gaan, want anders worden we straks gebanned wegens topic-vervuiling.

Zoals ik al in een eerdere post zei, heb ik sinds kort een Schrijver BTIII, erg goede boot, maar ik vind vooral de service van Tonnie erg goed en voor mij ook nog eens in de buurt. Ik ga ervan uit dat de service voor de Powercatcher gelijk is, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Groeten Jorn
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

03-02-2006 14:26

ik weet dat de service van tony ook heel goed is .
want ik heb zelf de bt IV gehad.
maar ik zelf was er niet echt tevreden over .(niet om af te zeiken hoor )
maar ik vond het nadeel, om de boot elke keer uit het water te moeten halen zodat je de voerbak elke keer weer in het palletje moest klikken.
en dat is bij de powercather niet, die gaat automatisch

nou weet ik wel dat er aan elke voerboot zijn voordelen en nadelen zitten.
maar je probeert voor je eigen ( soms door hulp van anderen die er al een hebben ) een goede boot te zoeken.die ook aan je wensen voldoet.
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
davy geboers
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-09-2003 02:00
Locatie: belgie
Contacteer:

03-02-2006 19:18

hallo iedereen !

zeg mensen alvast bedankt voor jullie reactie s en informatie

ja mijn leeftijd stond op 18 maar het is 21 was foutje in het profiel kan gebeuren e
:)
greets dave
Plaats reactie