Nieuwe Daiwa Emcast's Advanced en Evolution

Plaats reactie
jordyopthof

26-01-2006 19:49

Onlangs de nieuwe uitvoering van de Emcast advanced besteld.
Prijs: 65 p.st (aanbieding)

Ik heb nu 3 stuks emcast 5500. Dit is de versie die nu overal in NL te koop is. En omdat ik niet netjes met een molen omga een perfecte prijs.
Maar nu zag ik op de een site deze te koop staan. De nieuw slinger ziet er wel leuk uit.
Is er iemand die al gevist heeft met deze nieuwe versie of is er technisch niet veel veranderd.
Kom de molen op NL site's nergens tegen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Bart-Jaap Koorn

27-01-2006 00:42

Hebben ze slim gedaan, die oude hendel op de slinger was echt oer en oer lelijk, ik denk dat veel mensen heb NIET hebben gekocht i.v.m die slinger.

Voor zn prijs een leuke molen, maar helaas hoor ik veel mindere ervaringen met deze molen.
Ik heb zelf 1 emcast voor onder mn spodrod, vind de slip niet top.
Hoor veel over dat na verloop van tijd de slip een stuk minder word en gaat haperen.
Ook veel gehoord over kromme assen en dat de schroefdraad tefijn is gemaakt.

Indien ze alleen het uiterlijk beter hebben gemaakt gaan ze wel en stuk meer vekopen dat is zeker, want die dunne slinger die die houtlook heeft trekt gewoonweg echt !

Indien ze het binnenwerk hebben verbeterd, vind ik het verdomde klote aangezien in echt net een week of 2 geleden 4 Ultegra's heb gekocht :(

Indien ze de molen verder hetzelfde hebben gelaten tjah, dan blijft het een molen die voor zn geld goed is maar niet top is :(
Maar die semi houten slinger maakt hem wel een stuk mooier en dat achterlijke goude kleurtje ervan af is ook een vooruitgang !

Want laten we eerlijk zijn welke ziet er nou beter uit ?

Maar als ik zo'n beetje lees op de site's zijn de specificatie's nog precies hetzelfde als de 'oude' emcasts

Hoor graag hoe hij is geworden !

Waar heb je hem vandaan ? voor dat geld en wanneer krijg je hem binnen ? laat het maar even weten :wink:
Laatst gewijzigd door Bart-Jaap Koorn op 12-02-2006 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
jordyopthof

28-01-2006 12:44

http://www.watersportcentrale.nl

Ga de molen dit seizoen gebruiken. Niet duur, en als deze 2 seizoenen mee gaat....perfect.

jordy :lol:
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
ivo pagen

29-01-2006 15:39

heeft iemand er al meegevist. mabby koop ik ze wel. alleen is wennen denk ik zonder baitrunner.
Plaats reactie