vraag over fox


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

09-01-2006 00:35

wie kan mij iets meer vertellen over de fox horizon pod!!!!!

bvb als je met 4 hengels vist of dan de middelste 2 swingers niet op de rodpod slaan met het aanslaan....

en is het waar dat je de voorpoten kan verstellen naar het midden van de pod bvb zodat de hengels bijna recht omhoog staan...

en wat de nieuw prijs is van een pod voor 4 hengels en met een foudraal

alvast bedankt :wink:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

09-01-2006 12:26

bij de horizon met 3 van die dingen raakt de middelste swinger de pod wel, maar bij de 4 niet.

als je ff op internet zoekt naar die pod met foudraal, kom je ongeveer op 175 euro uit, maar je kunt ze vast wel ergens goedkoper krijgen, in de aanbieding ofzo :)
Patrick de Kort
Berichten: 219
Lid geworden op: 06-12-2005 12:08
Locatie: Oisterwijk

09-01-2006 16:48

Klopt helemaal. Bij de 3 hengel uitvoering slaat de middelste swinger op de pod. bij de vier niet. Omdat hier de twee middelste hengels niet precies in het midden van je buzzerbar staan. Ze kunnen dus nooit de middelste stang van je pod raken.

De poten kun je inderdaad naar het midden toe schuiven. Met de bijgeleverde poten haal je echter nooit de verticale stand. Hiervoor zul je verlengde poten moeten aanschaffen. Deze poten worden geleverd bij de sky pot. Volgens mij zijn die ook wel los te verkrijgen.
Gebruikersavatar
Lars Akkermans
Berichten: 185
Lid geworden op: 21-08-2003 02:00

09-01-2006 17:02

Ja ik heb deze pod ook vind hem zo super fijn goed verselbaar, maar het nadeel is inderdaad als je met 3 hengels vist dat de middelste swinger op je pod slaat ik persoonlijk los dat op door een klein stuk foam om de pod heen te doen waar precies de swinger slaat ziet er meschien niet beeldig uit maar wel effectief.
Plaats reactie