Aqua tenten vraag


Plaats reactie
Elmer van Veen
Berichten: 47
Lid geworden op: 06-09-2005 09:00
Locatie: Hoorn
Contacteer:

12-12-2005 23:00

Heb ook een vraag over de Aqua tenten.

Allereerst lees ik op de site dat het gronzeil van de PIONEER met klitterband aan de tent gezet kan worden. In hoevere zit dat goed vast, en is dat dan ook een beetje waterbestendig? Niets zo vervelend als regen die tussen je tent en het grondzeil doorkomt.
Vraag 2: kun je het grondzeil van de PIONEER ULTRA-LITE ook vastzetten met klitterband, en zijn er buiten de maat nog andere verschillen tussen deze en de 'gewone versie'?
Vraag 3: welke Aqua moet het worden????

Groetjes.
Elmer
Gebruikersavatar
Ronald Venema
Berichten: 39
Lid geworden op: 04-09-2003 02:00
Locatie: Garnwerd (Groningen)

14-12-2005 09:49

Beste Elmer.

Voor vraag 1 en 2 moet je even bellen met Henk Martens in Arnhem 0264425578, hij doet Aqua voor Nederland.

Voor vraag 3 is mijn antwoord heel makkelijk, de Aqua Armadillo MKII. Echt een super bivvy, zeker met de extended winterskin erbij.

Groet,

Ronald Venema
Groningen
henk martens
Berichten: 97
Lid geworden op: 17-02-2003 01:00
Contacteer:

15-12-2005 12:52

Beide grondzeilen kun en hoef je niet vast te zetten, omdat er aan de Pioneer en Armo, flappen zitten die onder het grondzeil geschoven worden, zodat er nooit water binnen kan komen.
Het verschil tussen een Ultralite en een grote Pioneer is. dat bij de Ultralite de gehele voorkant eraf geritst kan worden, bij de Pioneer kan hij alleen opgerold worden. Het verschil tussen Aqua en Trakker is dat de Aquas per stuk in Engeland zelf gemaakt worden en alleen direkt aan de klant geleverd worden. Trakker maakt ook nog een goedkopere uitgave, de zgn. Specimen range. Aqua maakt alleen de duurdere top range.
Het zijn dan ook twee volledig aparte bedrijven.
Elmer van Veen
Berichten: 47
Lid geworden op: 06-09-2005 09:00
Locatie: Hoorn
Contacteer:

15-12-2005 17:32

Henk bedankt voor je antwoorden.

Mag ik vragen waar jou persoonlijke voorkeur naar uitgaat, met andere woorden: welke aqua zou jij aanraden?
Ik zoek een stevige tent, voor de langere Franse sesies. Hij hoeft niet heel erg groot te zijn. Ten grote van de Fox euro dome ongeveer. De tent moet makkelijk op te zetten zijn, maar dat zijn ze de tenten van aqua allemaal geloof ik.
Graag jou mening....

Elmer.
Plaats reactie