vacuumverpakker


Plaats reactie
Peter van den Top
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: putten

13-11-2005 15:38

Sommige van jullie verpakken de boilies in vacuum zakken voordat deze worden ingevroren. Ik ben dit ook van plan omdat ik door een ander (oud) topic hier op dit board overtuigt ben van de voordelen.

Nu vraag ik me af wat jullie gebruiken voor het vacuum verpakken, ik heb een vacuumverpakker in de folder van lidl gezien (zie link) zou dit wat wezen? Heeft misschien iemand ervaring hiermee, hij kost in iedergeval niet veel.

http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20051114.p.Automatische_vacuumverpakker
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

13-11-2005 15:57

Als het van die dingen zijn tot 20 euro is het helemaal niets. En als ze duurder zijn, is het vaak ook nog niks. Je gaat pas vanaf duizenden euro's praten, wil je een goede hebben schijnbaar.
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Peter van den Top
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: putten

13-11-2005 16:16

Ik denk dat niemand een vacuum machine koopt van een paar duizend euro om zijn boilies vacuum te verpakken.
Hoe doen de meeste het dan? Laten ze het ergens doen, slagerij bijvoorbeeld??
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

13-11-2005 18:58

Peter,
voor een goede zal je idd snel bij een slager terecht komen om echt vacuüm te kunnen verpakken.

Die dingen van de Lidl zijn alleen goed genoeg om bijv een halve kilo bollen apart te verpakken en in de vriezer te gooien voor kortere tijd. De zak is nl niet vacuüm, eigenlijk zijn ze alleen maar dicht geseald. Voordeel is als je gaat voeren, je hebt in één keer je voerhoeveelheid, het zakje kan je gemakkelijk en schoon in een tas of je auto gooien, je krijgt niet iedere keer van die stink handen als je nog weg moet... :lol:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
arjan van der griend
Berichten: 88
Lid geworden op: 30-12-2004 19:22

13-11-2005 19:02

het klopt van die vacuummachine die goedkopen heb je echt niks aan en voor een goeie ben je al gauw een paar 100 euro lichter ik geloof dat ze rond de 800 euro kosten verkoop voor groothandel ik zal het ff na kijken voor je ik werk in de verpakkings industrie wij verkopen die machines en verpakkingen aan bedrijven.
ik zal voor de zekerheid ff die van de lidl zien aan me collega die heb er veel verstand van .
misschien is het toch wat ik denk het haast niet maar je hoordt het wel van me . :D
Gebruikersavatar
arjan van der griend
Berichten: 88
Lid geworden op: 30-12-2004 19:22

15-11-2005 18:15

hoi peter .
ik heb het ff nagevraagd voor je en die van de lidl heeft niet genoeg capiciteit om het vacuum tetrekken daar heb je minmaal 100 bar nodig
het enige wat die zal doen is de lucht er een eind uithalen misschien makkelijk omdat het dan minder plek in je vriezer neemt .
maar vacuum zal die nooit trekken .
ik hoop dat je genoeg heb aan deze info. :lol:
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

15-11-2005 20:38

Peter,

misschien dat je wel een familielid of vriend heb in een eetcafe of restaurant. Deze zaken hebben (meestal) namelijk wel zo'n duur ding staan. Ik werk zelf in een eetcafe en daar hebben ze er ook een en die gebruiken ze voor het vles dus mag aannemen dat dit goede dingen zijn. Als je geen vrienden of familie heb in die zaken kan je natuurlijk altijd een poging wagen om het eens te vragen in zo'n zaak.
Wie niet waagt wie niet wint :wink:

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peter van den Top
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: putten

16-11-2005 22:20

Bedankt voor de informatie allemaal, ik werk in een restaurant maar moet nodig ergens anders soliciteren... Ze hebben nog geen eens een vacuumverpakker :(
Ik probeer wel wat te regelen als ik boilies nodig heb die vacuum verpakt moeten worden. Ik koop in iedergeval niet de vacuum verpakker bij de lidl.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

18-11-2005 12:38

Hen zelf een van de lidl gekocht ..echt vacuum trekt ie niet alleen zuigt ie een groot deel van de lucht eruit en sealt het zakje voor je boilies is het heel bruikbaar TIp gebruik gewonde diepvries zakken ipv speciale seal bags die zijn vele malen duurder
Plaats reactie