Onderwater camera


Plaats reactie
Wim veenedaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-11-2005 20:42
Locatie: beesd

09-11-2005 20:48

Te Koop:

Kwalitatief goede onderwatercamera (zelf kritisch getest).

Wie heeft inmiddels niet vol bewondering genoten van de mooie onderwater beelden van Ronald de Jong op de Vinkeveense plassen.
Met deze camera kunt u nu zelf kwalitatief gelijkwaardige opname maken op de door u beviste wateren cq stekken.
Camera levert overdag tot een diepte van 5 meter perfecte beelden zonder externe verlichting en is gemakkelijk aan te sluiten op o.a. laptop, mobiele dvd speler of camcorder

Heb camera zelf diverse malen getest op een aantal doorsnee viswateren als Adam-Rijn kanaal, Twente kanaal, Linge, Maarsseveen enz. Opname hiervan zijn uiteraard te bekijken zodat u een indruk kunt krijgen van de mogelijkheden.
Camera is natuurlijk ook bij uitstek geschikt voor de komende winter maanden, daar de watertemparatuur al weer behoorlijk onderuit is gegaan is het op veel wateren al niet meer mogelijk op alle stekken vis te vangen. Om eindeloos blanken te voorkomen maak ik zelf altijd een voerplekje (of meerdere) en inspecteer met behulp van de camera of het voer is weg gegeten of niet, voer weg betekent vis vangen, voer niet weg betekent in veel gevallen dat er gewoonweg weinig of zelfs helemaal geen vis op de stek komt.

Kan u verzekeren dat het aanschaffen van deze camera u de komende tijd een schat aan waardevolle informatie brengt!



Voor eventuele vragen kunt u natuurlijk altijd even bellen..

0653477670

Hieronder nog een aantal specificaties:

Deze waterdichte kleuren camera is zowel binnen- als buiten toepasbaar. Ook kan hij, tot 30 meter diepte, in water worden geïnstalleerd. Het compacte design met maximaal 11 cm lengte, is toe te passen in elke omgeving. De moderne cameratechniek, die met een 1/3" SONY Super HAD CCD opneemelement is uitgevoerd, staat het toe deze camera onder alle omstandigheden teo te passen (tot 0,01 Lux). Daarbij schakelt de kleurencamera bij 2 Lux automatisch om in de lichtgevoelige nachtstand.

• Afm.: (Ø x L): 32 x 110 mm
• 1/3" SONY Super HAD CCD opneemelement
• Resolutie: 420 TV lijnen (TVL)
• Zeer compact (maar 32 mm doorsnee)
• Komt met gëintegreerde 3,6 mm lens
• Horizontale kijkhoek: 78°
• IP bescherming: IP68 / waterdicht tot en met 30 m
• Lichtgevoeligheid: 0,05 Lux (F2.0)
• Sluitertijd (ELC)
• Tegenlichtcompensatie met Window Weight Setting (BLC)
• Automatic Gain Control (AGC)
• Werktemperatuur -20° C tot +60° C
• Voedingsspanning: 12 vDC / Verbruik: 250mA
• Digitale signaalverwerking (DSP), aperture control (APC),
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

09-11-2005 21:52

Ben benieuwd wat je ervoor vraagt? Heb je een foto van de camera? en wat is de afstand die je hebt om de camera te plaatsen?
Ik woon namelijk zelf aan het water en ben opzich opzoek naar een camera maar vond het best prijzig allemaal, maar ik moet door de achter tuin minimaal 20 tot 30 meter afleggen voor ik hem in het water kan zetten.

Graag hoor ik van je middels het board, pb of e-mail.
Gebruikersavatar
JJ de Wals
Berichten: 489
Lid geworden op: 03-01-2005 15:44
Locatie: Twente

09-11-2005 21:52

Wim,

Je zit in het verkeerde forum. Dit hoort bij aanbod!

Jorn
wim veenendaal
Berichten: 22
Lid geworden op: 14-07-2002 02:00
Locatie: beesd

11-11-2005 09:44

Oke Sorry, niet met opzet gedaan...Bedankt kan ik het verplaatsen trouwens??
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

11-11-2005 12:18

Jij zelf, niet maar de heren Modder-eters die zullen dat vanzelf doen als ze achter zou daad komen :wink:

Bart
Plaats reactie