Goedemiddag beste mensen,
Ik wil volgend jaar een waadpak gaan aanschaffen. PVC en Nylon pakken zijn "out of the question". Neopreen eigenlijk ook, omdat die voor mijn gevoel snel slijten (naden) en omdat het schijnt te zweten.
Daarom vraag ik jullie ervaringen over ademende waadpakken. Ik heb er een paar merken op het oog die zulke pakken verkopen; Wychwood, Scierra en Shimano.
Kortom, wat zijn de ervaringen met ademende waadpakken?
Graag reacties!
Alvast bedankt.
Ademende waadpakken
-
Met vriendelijke groet,
Bas Hofkens
Bas Hofkens
-
Subtiel schopje! 

Met vriendelijke groet,
Bas Hofkens
Bas Hofkens
- Henk ter Maat
Bas,
Waarom 'ademend'?
Je gaat er toch hopelijk niet in slapen?
Nu gebruik ikzelf zo'n ouderwetse plastikrubber waadbroek en ben eigenlijk hartstikke blij dat ie NIET ademt.

Waarom 'ademend'?
Je gaat er toch hopelijk niet in slapen?
Nu gebruik ikzelf zo'n ouderwetse plastikrubber waadbroek en ben eigenlijk hartstikke blij dat ie NIET ademt.

Groet'n Henk..
still growing Old.
still growing Old.
-
Hoi Henk,
Nou, neopreen had eerst mijn voorkeur, maar omdat die pakken erg veel lijden met bewegen, dacht ik dat een ademend pak beter zou zijn. Ik wil namelijk de mogelijkheid hebben om dat pak wat langer aan te houden zonder dat er gelijk een zwembadje binnen ontstaat.
Nou, neopreen had eerst mijn voorkeur, maar omdat die pakken erg veel lijden met bewegen, dacht ik dat een ademend pak beter zou zijn. Ik wil namelijk de mogelijkheid hebben om dat pak wat langer aan te houden zonder dat er gelijk een zwembadje binnen ontstaat.

Met vriendelijke groet,
Bas Hofkens
Bas Hofkens