welke beetverklikker ????


Plaats reactie
Ger Schuit
Berichten: 42
Lid geworden op: 01-07-2002 02:00
Locatie: Zwolle

01-07-2002 00:31

Tsja, een karpervisser ben ik niet echt, meer een zeeltvisser eigenlijk......

Maar na jaren trouwe dienst heeft mijn Rolon nu definitief de geest gegeven en ben ik opzoek naar een heel goede en veel modernere beetverklikker. Het gaat me niet primair om de pegels, maar betalen voor ingebouwde zenders die ik toch nooit zal gaan gebruiken......

Ik heb voorlopig mijn gedachten gezet op de Fox SX digitaal of de Delkim........

Wat is goed, het beste en waarom.....
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

01-07-2002 07:48

Delkims.Je zou het gebruiken om op zeelt te vissen?Delkims kun je supergevoelig zetten.Maar ja ieder zijn keuze he,moest ik het zijn dan weet je wat ik zal nemen.Greets Gingino
De zutter kjell
Berichten: 110
Lid geworden op: 18-07-2002 02:00
Locatie: denderhoutem

21-07-2002 22:25

Fox vint ik de beste.
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

21-07-2002 23:39

Het hangt er een beetje vanaf wat je wensen zijn, qua gevoeligheid.
Ik heb al vele optonics gezien afgelopen twee en een halve week.
Waaronder FOX en Delkim, als je naar de uitwerking kijkt van FOX is het op dit gebied gewoon FOX die lijdt, ziet er zeer solide uit.
Maar uiteindelijk heb ik toch voor Delkim gekozen, omdat ik een beetje van het wiel systeem afwilde, en hij echt super gevoelig kan, dat je de kleinste aanbeet waar je swinger, hanger etc. niet eens beweegt wordt waargenomen.
Dus laat je niet helemaal verleiden door de goede afwerking, en vraag maar of je ze beide mag testen met een stuk lijn, in de winkel, en je merkt het verschil.
Overigens is het zo dat ik de Delkim wel heel goed uitgewerkt vind, compact en je hengel ligt goed vrijliggend tussen de zeikanten in, om aan te slaan.

Hoop dat je er wat aan hebt
Mik Philipse
Berichten: 65
Lid geworden op: 05-04-2002 02:00
Locatie: Delft
Contacteer:

23-07-2002 11:11

Ik zweer zowieso bij Delkim, ook de oude delkim's (optonic model) heb ik jaren gehad.
Twee jaar geleden heb ik de TXI's gekocht en er tot op de dag van vandaag echt nog geen spijt van gehad. Ze kunnen echt werkelijk overal tegen, zelfs m'n versterkerskastje heeft tijdens een heftige storm zo'n 5 uur onder water gelegen. Even open schroeven, drogen en klaar is uw Delkim weer.....
Ieder z'n wens, maar de mijne is wel duidelijk, mooi geluid, handig klein design en veel opties.
Prima spul.

Veel suc6 allen !

Mike Philipse
Gebruikersavatar
wim schotman
Berichten: 240
Lid geworden op: 09-02-2002 01:00
Locatie: Nijmegen

22-09-2002 15:11

In frankrijk zijn mijn 3 TXI tjes met rodpod en al in het water gevallen. Ze hebben een tijdje op de bodem gelegen maar leven nog steeds!!!!!!
Plaats reactie