Tri-cast 12' R/H????????????


Plaats reactie
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

11-09-2005 21:22

Beste Bob de (af)bouwers,

Ben al een jaar of zeventien in het gelukkige bezit van twee door Jim Gibbinson afgebouwde Tri-cast (12' 2 1/4 lb. 'multi-range') hengels.
Heb deze hengels ± 12 jaar geleden geheel gestript en opnieuw in originele staat afgebouwd. Ondertussen, zonder succes zwaar zoekend naar een derde exemplaar, zijn ze alweer aan een tweede revisie toe en kwam ik er tijdens het strippen achter dat er op het einde van de blanc de initialen 12' R/H zijn aangebracht.
Kan iemand van de 'blancofielen' mij vertellen welke blanc het hier betreft en eventueel waar te verkrijgen zodat ik er gelijk drie kan afbouwen.

Het betreft hier een antracietkleurige dunwandige zgn. 'ribbeltjesblanc' die aan de onderkant een diameter van 19 mm heeft.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Groet,

John
gerard van ewijk
Berichten: 221
Lid geworden op: 27-04-2005 16:34

11-09-2005 22:05

Rod Hutchinson of Rex Hunt :wink: sorry geintje kan je niet verder helpen.
Good luck and tight lines!
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

11-09-2005 22:16

Willem Barnas

12-09-2005 14:00

Alleenstaande vandaal,

Effe je toppik vervuilen;

Is het nog wat geworden met die drie 2,5 lb. IMX'en waar ik je voor getipt had? Lekkere hengels kan ik je uit ervaring vertellen, een paard dacht er net zo over; bij mij is er inmiddels ook al eentje aangevreten door een paard namelijk, laat staan die ratten jongen...

R/H = Type blank? Op de butt van mijn IMX staat namelijk alleen maar 12-2,5/IMX Naam van de bouwer staat normaliter niet onder het foam, of het moet een wel erg bescheiden man zijn...

Mocht je nog op zoek zijn naar een paar 'gâhwe âhwe' hengels, laat het dan effe weten, ik zie nog regelmatig wat staan...

Bak ze bruin Sjon, groetjes van uw Spinvismaat,
WB :wink:
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

12-09-2005 15:04

Hey Willem Wama,

De Belgische eigenaar van die IMX'en heeft na wat heen en weer gemeel afgehaakt. Ik zal wel weer té eerlijk zijn geweest in hoe ik vond dat ie de zaken aanpakte. Whoehaaaaaaaaaaaah, wat mij betreft zitten die stokken nu op een donkere vochtige plek.
R/H is idd. de type-aanduiding. Maar wélke dan??????
Ben niet meer op zoek Wim, behalve die Tri-cast dan. Ga lekker m'n eigen stokkies weer opbouwen. Ik heb nu een paar weken met surrogaat-stokken gevist maar dat is zwaar afkicken kan ik je zeggen.
Back to basic!!!!!
Zwaar cold-turkey man.

"Ik ben een monoliet ik ben de wetenschap ik ben een grote man van vijftig jaar, vandaag knipte ik en muis in twee en die naaide ik toen mooi maar weer aan elkaar maar soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan vanuit de schaduw van de kathedraal, alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat voor vorm en in welke taal"
Groet,

John
Willem Barnas

12-09-2005 16:42

:wink: John,

Nanana
nanana
nanana-naa

Naaaaaaa
nananananana

Poem tjek, pepoempoem tjek
Poem tjek, pepoempoem tjek

Vwing

Peom tjek, pepoempoem tjek
poem tjek

En nog alleen maar lijk te dromen...

Echte hengels rollen niet uit een fabriek, ook jij schijnt dat zo te voelen
Heb jij ook het gevoel dat je als oudere jongere zo miskend wordt...?

(door al die hengelsportfabrikanten)

Bel dan met stg. "Morekop", wij hebben mooooooooooooooore in de kop!
Wij hebben gewoon meer hengelervaring, dan jongere jongeren...

Groeten,
Oudere enigzins jongere van 24 met een sigaret.

PS: Vandaag reed ik een fietser dood, maargelukig heeft geen mens me gezien.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

14-09-2005 10:14

Nobody in tha house?????????

Ik heb eventueel wat close-up foto's van de inscriptie en de pensluiting van de kale blank in de aanbieding, mochten er mensen zijn die twijfelen!
Ik mail ze graag door!
Groet,

John
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

14-09-2005 12:33

Raarrrrrrrrrr Hoorrrrrrrrrrr :-?
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

23-09-2005 21:58

Nah kom op,
help Jean de winter door! :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

23-09-2005 22:22

Jooooaaaah,

Doe mij maar een bosje. En er hoeft geen papier omheen. Neem het zo wel mee.

Heb overigens gisteren een (eerste!) reactie van ene Peter gekregen, ik citeer:
Hi John, ik heb eerlijk gezegd geen idée waar de R/H voor staat. Ik heb hier wel een Tricast 12’, 2.25lb MUR staan. Ik heb deze jaaaaaren geleden bij Leeuwlant in Deurne gekocht en zelf afgebouwd. Er zat eerst een kurken handvat op en dat heb ik er later vanaf gehaald en vervangen door foam en een fuji reelhouder. Ik heb de hengel net bekeken en hij ziet er niet fantastisch uit, er is een hoop werk voor nodig/ Aan je advertentie te zien doe je dit opknappen zelf dus het zou geen probleem hoeven zijn.

Ik heb er al jaren niet meer mee gevist, maar daarnet kwamen wel wat herinneringen terug, mijn grootste schub tot nu toe heb ik er mee gevangen.

Anyway, laat even weten of je interesse hebt, misschien kan ik je helpen,

Groet,
Peter


Ik dus helemaal vochtig, al komt de inscriptie MUR (Multi-Range) totaal niet overeen met 12' RH.
Heb helaas niets meer van Peter vernomen, maar de avond is nog jong.

Overigens, Wammes Tammes,

Nog bedankt voor je link naar de IMXen, maar heb weer helemaal het Tri-Cast virus en geen munten omdat ik een mac Mini heb aangeschaft.
Oftewel een en een is twee!!!!
But i'll keep a close watch.
Groet,

Uw hengelsportactivist Jean.
Plaats reactie