Fox tenten


Plaats reactie
Henk Jan Schuurhuis
Berichten: 44
Lid geworden op: 25-03-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

10-09-2002 17:43

Hallo

ik had ff een vraagje heeft er iemand er varing met de fox stalker bivy en weet iemand de prijs van deze tent incl. grondzeil. en de evolution warp

alvast bedankt

groetjes Henk Jan :smile:
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

10-09-2002 23:21

beste henk,

Maak gebruik van de bivvy van fox. (shelter bivvy)

Ik vind de bivvy erg confortable omdat hij gemakkelijk is op te zetten, en dat de wijze waarop de stokken aan de bivvy worden bevestigd erg doordacht en goed van kwaliteit is. Ook een voordeel is dat er aan de binnezijde een mogelijkheid is gemaakt voor een grondzeil. in de deur zitten goede degelijke ritssluitingen die snel te openen zijn. In de deur zit een soort van raam. Hierdoor kun je goed kijken.

Over de ruimte aan de binnenzijde ben ik ook tevreden. Niet te groot, en zeker niet te klein. In de classic euro dome heb je minder ruimte.

Kortom ik vind de bivvy er gewoon goed uitzien en staat erg stevig, doordat je er ook nog stormpalen aan kunt bevistigen. Dit is niet nodig, maar wel handig bij erg slecht weer en wind.
De bivvy is goed bestand tegen regen, maar ik spuit altijd als extra het doek nog even in.

De prijs ligt geloof ik op 175/185 euro.
Je kunt ook de tecnie carp bivvy kopen. Tecnie carp is ook van fox. (Zelfde site)
De bivvy is priscies hetzelfde staat alleen geen fox op. Kost wel 65 euro goedkoper.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Arnold Haandrik

11-09-2002 19:30

Op 2002-09-10 23:21, schreef jordyopthof:
beste henk,

In de deur zit een soort van raam. Hierdoor kun je goed kijken.



nooit geweten. :lol:

Harald
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

11-09-2002 21:27

Beste Harald,

Weet je wel zeker dat je GOED hebt gekeken?????
Met matte groet,

John
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

11-09-2002 22:37

Beste harreld,

Ik denk dat dit grappig bedoeld is dus zo vat ik dit dan ook maar op.

hahaha,:lol:
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Arnold Haandrik

12-09-2002 17:12

was een beetje flauw ja.maargoed ik vind het leuk.
mn excuses :roll:
met-oplettende-groet
Harald :lol:
Plaats reactie