Hallie hallo mede karpervissers....
Wie heeft ervaring met de Rod Hutchinson Geo Super Tent?????
En wie weet waar deze te koop is?????
Rod Hutchinson Geo Super Tent
-
Ik heb geen ervaring met deze tent, ik weet alleen wel dat er een vast grondzeil inzit, dit houdt in dat je niet overal mag vissen. Meestal doen ze niet moeilijk maar toch.
- Michiels Gino
Ik heb deze tent.
Ben er enorm tevreden van, vooral de ruimte natuurlijk.
Wel een dun buitenzeil, maar waterdicht
Lange opzettijd, je mag toch rekenen op 40 minuten, als je ze deftig wil opzetten. neemt dus ook een groot oppervlakte in om te zetten, dus in bosjes etc niet intressant.
De grote voortent is ideaal, ik ga de tent zelf in om te slapen, zo blijft het steeds proper binnen, schoenen kunnen in de voortent afgedaan worden, en je chair etc kun je er evenens in kwijt.
Prachtige tent voor weinig geld.
grtz peeke
Ben er enorm tevreden van, vooral de ruimte natuurlijk.
Wel een dun buitenzeil, maar waterdicht

Lange opzettijd, je mag toch rekenen op 40 minuten, als je ze deftig wil opzetten. neemt dus ook een groot oppervlakte in om te zetten, dus in bosjes etc niet intressant.
De grote voortent is ideaal, ik ga de tent zelf in om te slapen, zo blijft het steeds proper binnen, schoenen kunnen in de voortent afgedaan worden, en je chair etc kun je er evenens in kwijt.
Prachtige tent voor weinig geld.
grtz peeke
Greets Gino
- steef zenden
Hallie hallo Michiels Gino...
Bedankt voor je info, dat maakt mijn keuze voor mijn nieuwe tent voor mij en mijn vrouwtje al wat makkelijker...
Bedankt voor je info, dat maakt mijn keuze voor mijn nieuwe tent voor mij en mijn vrouwtje al wat makkelijker...