karperlogboek online


Plaats reactie
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

30-05-2005 11:22

Ik heb een karperlogboek gemaakt welke online is bij te houden.


Graag ontvang ik commentaar hierop (opbouwend). Zodat ik de site nog uitgebreider kan maken.

Een login is uiteraard te verkrijgen zodat eigen vangsten ook geplaatst kunnen worden.

Ben erg benieuwd

Gr Marcel
Laatst gewijzigd door Marcel Jansen op 23-08-2006 18:08, 2 keer totaal gewijzigd.
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

30-05-2005 11:31

ziet er echt heel netjes uit die site van je!!!! alleen een puntje en dit is geen commentaar dus begrijp me niet verkeerd ;-) waarom stop je je vinger in de karper zijn mond dit is toch ten nadele van je foto???

mvg

patrick
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

30-05-2005 11:32

Bedankt voor je reaktie.

Dacht altijd dat dat de bedoeling was om hem rustig te houden. Ben namelijk bang dat ik hem anders laat vallen. Ik hoorde dat een keer van iemand en sindsdien is het er eigenlijk ingeslopen. Want als ik alle foto's bekijk heb ik idd op alle foto's mijn duim in zijn bek.

Hoe hou jij hem dan beet. Onder de kiewen bij zijn kop?

Ik ga zaterdag 3 dagen in Frankrijk vissen en zal speciaal voor jou al mijn vangsten zonder duim fotograferen!! :wink:
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

01-06-2005 21:48

Marcel Jansen schreef:Bedankt voor je reaktie.

Dacht altijd dat dat de bedoeling was om hem rustig te houden. Ben namelijk bang dat ik hem anders laat vallen. Ik hoorde dat een keer van iemand en sindsdien is het er eigenlijk ingeslopen. Want als ik alle foto's bekijk heb ik idd op alle foto's mijn duim in zijn bek.

Hoe hou jij hem dan beet. Onder de kiewen bij zijn kop?

Ik ga zaterdag 3 dagen in Frankrijk vissen en zal speciaal voor jou al mijn vangsten zonder duim fotograferen!! :wink:


gewoon goed lang drillen en niet bang zijn voor een lijnbreuk oid. Als je een karper lang genoeg drilt, dan is ie vanzelf uitgeput. Dan gedraagt ie zich beter op de kant. Dan is ie een braaaaaaaaaaaaave karper.
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

02-06-2005 10:46

Bedankt voor je reaktie Mourad.

Je hebt uiteraard helemaal gelijk als het om een grote karper gaat. Maar volgens mij valt er aan een 8 ponder weinig te drillen, die haal ik gewoon binnen net als brasems.
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

02-06-2005 22:23

[quote]gewoon goed lang drillen en niet bang zijn voor een lijnbreuk oid. Als je een karper lang genoeg drilt, dan is ie vanzelf uitgeput. Dan gedraagt ie zich beter op de kant. Dan is ie een braaaaaaaaaaaaave karper.[/quote]
Maar kijk wel uit dat de bek na een (te)lange drill niet gaat scheuren, dat wil nog wel is voor komen.
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

03-06-2005 11:25

Ik vind het een heel mooi idee, denk alleen dat veel karpervissers die hier op het board zitten hun vangsten liever niet open en bloot op zo'n site zetten.. Wat ik vang mogen mensen best weten, maar waar en hoe vertel ik er liever niet bij!
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

03-06-2005 13:04

Ten dele mee eens. Ik vis op een hoop plekken en met elke keer ander aas. Het blijft altijd proberen. Bovendien zijn de meeste plekken waar ik vis al redelijk bekend. Dus waarom dan niet je gegevens open en bloot neerzetten zodat andere (wellicht beginnend karperaars) er wat aan hebben.

Het aas waarmee ik ze vang zijn bovendien naar eigen recept gemaakt en er staat alleen een smaakindicatie. Ik begrijp daarom niet waarom veel karperaars zo geheimzinnig doen. We hebben toch allemaal dezelfde hobby. Uiteraard begrijp ik dat als je echt een goeie plek gevonden heeft waar nog weinig mensen vanaf weten dat je dan niet die plek gaat weggeven.

Maar ik verwacht inderdaad niet dat nu ineens iedereen zit te popelen om zijn gegevens op een site te zetten.

Ik bied alleen de mogelijkheid maar voor degene die dat wel leuk vinden.
Plaats reactie