CHUB CYFISH 1


Gebruikersavatar
toon martens
Berichten: 47
Lid geworden op: 27-12-2003 21:24
Locatie: helmond
Contacteer:

27-03-2005 12:09

ik heb de Reflex Brolly en is gewoon een top ding helemaal geen klachten er over lekker ruim snel op gezet staat steving en zit alles bij dan behalven een winterskin maarja heb ik tog nooit nodig

gr toon martens
-------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-03-2005 12:35

Eronder door = steviger, daar zit wat in, alleen .....

Dan heb je een soort plat dakje, blijft daar niet onwijs veel water op staan? Volgens mij adviseren ze juist daarom om hem eroverheen te doen zodat je een optimale water afvoer hebt.

Wat weegt zwaarder? stevigheid vs waterafvoer?

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

27-03-2005 16:59

Marc,

Eergister nacht heb ik een nachtje gemaakt met de Cyfish. Het regende on-
tiegelijk, had m'n tentstok onder de buizen door, en er bleef geen water op-
staan. Het liep goed van de tent af... :wink:

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

27-03-2005 17:27

Volgens mij kan het water er ook niet op blijven liggen omdat de voorkant geneigd is wat naar beneden te duiken.
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-03-2005 11:47

Heb 'm er vanacht overheen gedaan zoals in de (zeer beknopte, onduidelijke) gebruiksaanwijzing staat. Ik vind wel dat er dan erg veel spanning staat op de sleuf waar de balein doorheen gevoerd word !

Volgende keer maar eens proberen om 'm eronder door te doen.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

28-03-2005 12:25

Marco,

Ik ben benieuwd naar je volgende bevinding.

Nog een vraag, hebben jullie de 1 of 2 persoons tent?

(Oh ergh Marco ..... wel gezeten maar ook gevangen? Ik zie namelijk nog niets bij vangsten :P )

Gezien mijn nogal domme zet (heb mijn buiten tentje gewassen in de wasmachine) heb ik nu een lekke tent. Nog steeds geen budget maar ik moet toch echt op zoek naar een nieuwe tent. Deze tent lijkt mij wel prettig, Marijn heeft er ook 1, en hij ziet er goed uit. Zet snel op, is wel een voorwaarde voor mij en de berichten zijn veelal positief.

Ik wil er dus 1 met alles er op en er aan, winterskin = must, maar waar haal ik nu zo'n ding? Kessel waar ligt dat ongeveer?

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-03-2005 12:52

Ik lig in een 2 persoons :lol: Ik heb een tweepersoons tent gekocht omdat m'n vrouw of m'n dochter ook wel eens meegaan, maar dat valt te verwaarlozen op jaarbasis. Ik heb gewoon altijd ruimte te kort.....

Heb twee brasems mogen scheppen en onthaakt ( mat hangt nu weer schoongespoeld te drogen) en helaas was er nog een brasem vlak voor de kant losgeschoten.

Ik vind de plek om te vissen altijd belangrijker als de vangst, maar ik geloof dat ik dit jaar echt hard op zoek naar betere stekken, want op deze manier kan ik m'n uitrusting beter aanpassen...... :-?

Kessel ligt volgens mij een ruim kwartier van Antwerpen, maar ik mail je nog wel even Marc !
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

28-03-2005 18:09

Marc,

Ik zou dan even terug in dit forum bladeren/kijken.
Als je direkt in Engeland besteld zit de winterskin er, gratis :o , bij.

Marco,

Ook ik vond de spanning dan errug groot!
Ben dan ook heel benieuwd naar ervaringen van meer medebezitters!!

Peter (de ruijter),

Als je voor die extreme overwrap gaat kan ik je wel van die winterskin afhelpen!?! :roll:

Jeroen,

Helaas had ik de gehele sessie Frank op bezoek :cry:
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

28-03-2005 18:47

Heey Pat...

Hahaha die goeie ouwe frankie B.. tja het gaat niet altijd zoals we graag gewild hebben. Zo zat ik laatst 3 daagies geleden in hillegersberg en had de gehele dag geen aanbeet, plots sprong er een vis links van me tegen het riet, een flinke ook nog. Nadat hij nogmaals uit het water kwam besloot ik me linker hengel er bij te leggen. Single hook boilie en nog geen 10 minuutjes, WIEEEEHHHHH.....Voordat ik de hengel kon pakken schoot de top terug, de vis was al gevlogen..( of was het nou gezwommen ) anyway... Ook ik had Frankie B op bezoek..

Ik hoop dat dat donderdag wel anders loopt!!!
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

28-03-2005 19:11

Patrick,

Allemaal leuk en aardig, maar ik kan niet ontdekken wat de verzendkosten zullen zijn. Een gratis winterskin klinkt heel erg leuk natuiurlijk maar als de porto dan € 100,= is .....

Trouwens € 303,= voor het complete ding in the UK.
http://www.englandangling.co.uk/display ... dCode=CD18

Omrekenen?
http://users.skynet.be/hofmeester/st-jozef/allerlei.htm

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

28-03-2005 20:16

Marc,

Pb(tje)!
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

28-03-2005 23:46

Patrick...

Jordy O is toch ook op bezoek geweest?? :cry:

:D
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...