wat houd digitaal in op foxpiepers?


Plaats reactie
jos verschuren
Berichten: 77
Lid geworden op: 27-08-2004 12:17

01-02-2005 14:27

Kan iemand mij uileggen wat het digitaal nu precies betekent op foxpiepers. Want wat kan je nu meer met een digitale mx op een digitaal TXR systeem dan met een gewone pieper op een TXR die niet digitaal is?

Hoop dat jullie het weten.
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

01-02-2005 17:59

Weet het niet zeker,maar volgens mij zit het zo:

Bij de digital uitvoering wordt naar zegge(Fox) gebruik gemaakt van een betere techniek waardoor de kans op storingen kleiner wordt.
Verder is het zendbereik van de Digital draadloze systemen een stuk groter geworden.

Correct me if I am wrong :wink:

Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-02-2005 01:39

vroeger kreeg je garantie op,paiper?

Nu krijg je het via e-mail. misschien?

digibeet.nl
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

02-02-2005 08:15

Aanvulling op Dennis,

Die betere techniek zou dan staan voor digitaal (lees 1 & 0) waardoor zeg maar de meting veel korrekter zal kunnen geschieden.

Digitaal (1 & 0) betekend zoveel als aan/uit en daardoor kan je veel gerichter (ook in frequenties) communiceren.

Analoog, de oponent van digitaal, leeft met een waarde ..... dus geen 1 maar bijvoorbeeld zoveel weerstand. Hierdoor heb je dus een foutmarge nodig dus alles tussen waarde x en waarde y = aan en de rest is uit. Hierdoor zul je eerder tegen een storing door andere app. aanlopen aangezien de kans dat anderen in jouw bereik komen groter wordt naar mate er meer app. binnen reikwijdte staan.

Lekker wazig verhaal, excuses daarvoor, maar dit is niet echt makkelijk uit te leggen. Althans niet op de vroege morgen, wie weet vanavond?

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Plaats reactie