solar tronics


Plaats reactie
wilmar van schie
Berichten: 32
Lid geworden op: 04-07-2004 18:14
Locatie: Pijnacker

23-07-2004 19:39

beste mede carp genoten...

o.a. op de site van solar zag ik ze al staan, maar nu staat er een levensgrote afbeelding in de nieuwe karperwereld over --->

de nieuwe ALM beetmelders (solar tronicks)

ik wil meningen horen en heeft er al iemand ervaring

ze zien dr namelijk wel übergeil uit, en dan heb ik het wel over de topversie de V10 i

b.v.d. :wink:
Marco Tetteroo

25-07-2004 13:00

wilmar, lockey belt me maandag op en dan ga ik de eerste set ophalen voor te laten zien bij de winkeliers (en voor zelf gebruik natuurlijk) . en inderdaad ze zien en doen het zoals jij zegt"übergeil" uit.

ik laat het jullie wel weten,

groetjes Marco
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

02-01-2005 14:53

en en en en en ? Is het wat de optronics en waar kun je ze halen wat kosten ze?

Groetjes Wim
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

02-01-2005 17:19

zo marco

ga je nu eindelijk mijn prive berichtje beantwoorden naar al die tijd,ik las toen dat je de vertegenwoordiging doet voor nederland....als ik jouw was zou ik eerst maar eens je berichten lezen en beantwoorden...
lijkt me een goed begin

heb de proto types gezien en vind het zwaar bagger,voor dat geld zit er niet eens een dropback regestratie op,het geheel voelt nog beroerder aan dan de fox piepertjes.

de "nokia" verwisselbare frontjes zitten los,had van solar wel wat beters verwacht,in de advertentie zien ze er zwaar degelijk uit maar in het echt is het om te huilen,vooral de prijs is zwaar beroerd,niet te spreken van het geluid wat ie maakt........echt bagger.

waar is de degelijkheid van solar gebleven??????? gaan jullie fox achterna? kwaliteit is tegenwoordig niet meer aan de orde,het gaat alleen maar om de centen,zo van solar heeft een goede naam dus laten we nu maar prut gaan maken,dan kopen ze het toch wel omdat er solar opstaat.

moet wel zeggen dat ik de prototype heb gezien,maar de winkelier vertelde me dat er niet veel aan veranderd word....

met treurende groet

viktor
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

03-01-2005 19:44

Hoi,

Ik heb contact met iemand van de carpstore die deze dingen gaat verkopen hij zegt; het is nog niet bekend wanneer ze in de verkoop gaan want er moesten nog enkele dingen aangepast worden nu weet ik dus ook wat. Ik ben in ieder geval van gedachten veranderd om ze eventueel te kopen. Het worden nu dus toch delkims...... of nuckelhead of fox, :-? zucht ik weet het niet meer.

groetjes wim.
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

03-01-2005 21:45

hee die wim

wat gaan ze allemaal aanpassen dan?

mvg

viktor
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

03-01-2005 22:18

Ha die victor,

Dat heeft ie er niet bijgezegd.

Groetjes wim
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

04-01-2005 18:08

ja dat is dan jammer,maar helaas

toch wel frapant om te zien dat meneer de vertegenwoordiger niet reageerd op mijn berichten.... :o


maar goed het is niet anders,blijkbaar wil hij de discussie niet aan om zo zijn toekomstige omzet te garanderen
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

04-01-2005 18:45

Ha die viktor,

Het is inderdaad wel jammer. Solar zal er wel van uitgaan dat die dingen toch wel gaan verkopen! Als de vertegenwoordiger zeker weet dat de optronics degelijk materiaal zijn, zal ie ook wel tegen de berichtgevingen ingaan. Dus met aangaande de Solar optronics is dit voor mij nu een gesloten boek. We wachten wel af tot wanneer ze in produktie gaan, dan krijgen of veel :cry: of veel :lol: mensen.

Groetjes,
Wim
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

05-01-2005 20:14

Zijn echt wel degelijk, en wat is er mis met het geluid? :-?
Dat het niet aan jouw wensen en volwachtingen voldoet maakt het niet meteen tot een slechte optonic.
Daarbij zeg je dat je het prototype hebt gezien; bij de meeste prototypes van welk product dan ook, werkt nog niet alles optimaal, beetje voorbarig conclusies trekken zo. :-?
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

05-01-2005 21:16

nou goed ieder zijn mening
kijk zelf maar dan als ze uit zijn
ik hoor het graag van je

mvg

viktor
Marc Tetteroo
Berichten: 27
Lid geworden op: 03-10-2004 19:02
Locatie: venray

13-01-2005 02:24

[quote="Viktor van Ophuizen"]zo marco

ga je nu eindelijk mijn prive berichtje beantwoorden naar al die tijd,ik las toen dat je de vertegenwoordiging doet voor nederland....als ik jouw was zou ik eerst maar eens je berichten lezen en beantwoorden...
lijkt me een goed begin

heb de proto types gezien en vind het zwaar bagger,voor dat geld zit er niet eens een dropback regestratie op,het geheel voelt nog beroerder aan dan de fox piepertjes.

de "nokia" verwisselbare frontjes zitten los,had van solar wel wat beters verwacht,in de advertentie zien ze er zwaar degelijk uit maar in het echt is het om te huilen,vooral de prijs is zwaar beroerd,niet te spreken van het geluid wat ie maakt........echt bagger.

waar is de degelijkheid van solar gebleven??????? gaan jullie fox achterna? kwaliteit is tegenwoordig niet meer aan de orde,het gaat alleen maar om de centen,zo van solar heeft een goede naam dus laten we nu maar prut gaan maken,dan kopen ze het toch wel omdat er solar opstaat.

moet wel zeggen dat ik de prototype heb gezien,maar de winkelier vertelde me dat er niet veel aan veranderd word....

met treurende groet

viktor[/quote]

pfffffffffffffffffff vind je het gek dat ik hier geen reactie op geef.

met vriendelijke groet,

Marco
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

13-01-2005 11:11

ja marco dat vind ik idd gek
of je hebt gewoon geen goed verweer ertegen
dus heb ik gelijk :lol:

kom op dan!!!!!!!!! weerleg mijn visie
Marc Tetteroo
Berichten: 27
Lid geworden op: 03-10-2004 19:02
Locatie: venray

13-01-2005 14:09

Viktor,

Heb wel een goed verweer maar als er al iemand die zo als een klein kind te keer gaat op het board heb ik al geen zin om daar op in te gaan. Ik zie dat je 27 jaar oud bent en dan verwacht ik wel een beetje een volwassen manier van kritiek/opmerking van iemand van die leeftijd. en niet alles af te lopen kraken terwijl je het eind product niet eens hebt gezien. Maar ik het zal wel aan mij liggen. Maar als je er meer over wilt weten dan kun je zaterdag ook naar Erp komen, ze zijn daar te zien op de stand van De Stek.

met vriendelijke groet,

Marco
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

13-01-2005 16:13

beste marco

ik ga er niet speciaal voor rijden,ik zie het eindproduct wel een keer in de winkels liggen,mocht ik er dan anders over denken dan hoor je dat zeker van me...

van de je niet reageerd omdat jij vind dat ik als een klein kind tekeer gaat vind ik een slap excuus.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

13-01-2005 16:29

Viktor, manier van de vragen stellen doet nu eenmaal wonderen. Serieuze vragen krijgen een serieus antwoord. Maar waar gaat het je nu om:

-Geen Drop Back dan moet je Fox kopen, die hebben dat wel (zijn alleen zeer slecht wat betreft zender/ontvanger systeem (tenminste mijn LXR destijds en de RX hoor ik maar weinig ander goeds over) maar je hebt dan wel drop back indicatie) Voor mij geen pre, hij moet altijd piepen! Heb er een swinger aan om te zien of hij zakt.

-Frontjes los, niets van gemerkt toen ik de laatste modellen heb gezien (De laatste modellen, ook de def. uitvoering), dat het niet zo vast kan zitten als je gegoten optinic lijkt me logisch, maar vast zeker

-Licht van gewicht dat zeker, maar zie het als een voordeel.

-Geluid moest aangepast worden is ook gedaan, net als het vliegwiel voor de indicatie, vandaar ook de wachttijd verlenging, daar zijn juist prototypes voor of niet soms? Uiterlijk is er dus misschien minder veranderd, maar inwendig is het geheel geperfectioneerd. Tenminste wat ik zo meegekregen heb van dit geheel.

Persoonlijk vind ik het juist een teken van sterkte dat je het niet op de markt brengt voordat het geheel in orde is, eerst voor 100% werken, dan pas de distributie. Zelf testen i.p.v. de consument dit laten doen is in mijn ogen de normaalste zaak van de wereld. Zelfde als met de Delkim TXI Plus, deze kwam zelfs een 2 jaar later dan gepland, maar werkt wel altijd goedd (tenminste tot nu toe geen problemen gehad). Alleen dat ze te snel met de marketingcampagne begonnen zijn is een ding wat zeker is.

Enkele pre's voor me t.o.v. delkim:
- Sim kaarten, minder kans op storing
- Zuiniger (al moet dat in de praktijk natuurlijk blijken)
- Wieltje, altijd indicatie
- Klik/Schroef systeem voor bevestiging, zeer snel te monteren
- Mooier, maar niet het belangrijkste

Natuurlijk moet het geheel zich nog bewijzen aan de waterkant, vandaar dat ik komend seizoen mijn trouwe Delkims nog niet verruil voor de Solar's, maar blijken ze goed te zijn (kameraad schaft ze zowiezo al aan), dan zal ook ik in de loop van dit seizoen aanschaffen.

Maar je hoeft ze niet te kopen, het mag!
:wink:
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

13-01-2005 16:57

Alles goed en wel,

Maar wat ik niet helemaal snap is de manier van reageren.
Wat ik uit de postings begrijp is dat Marco de vertegenwoordiging voor Nederland doet.

Kennelijk zijn er wat misstanden. Het prototype functioneert kennelijk nog niethelemaal goed en zit technisch ook nog niet helemaal goed in elkaar. Iemand stelt dit op nogal botte wijze aan de kaak, en in plaats van kritiek te geven op deze manier van posten en DAARNAAST een goede uiteenzetting te geven van de verbeteringen en de voor- en nadelen (zoals Bart doet!) zeg je alleen: 'daar ga ik niet op antwoorden'

Besef wel dat dit board door vele karpervissers gelezen wordt, en misstanden die hier gecreeerd worden over een product waar ik aan verbonden zou zijn ( en dus mijn inkomen is!?) zou ik als de donder uit de wereld helpen! Een goede relativerende posting is wat hier nodig is om imagoschade te voorkomen.

Denk maar eens aan de KSN die onmiddelijk antwoordt bij vragen/aantijgingen, of dhr. Vogel van PB, of dhr. Verkoelen wanneer het over zijn rubberboten gaat.
Dit absoluut niet om je de les te willen lezen Marco, maar een slechte naam is veel sneller gemaakt dan een goede!

Succes met de solar beetverklikkers en ik ga ze zeker en keer van dichtbij bekijken!

vr gr sjoerd
Marc Tetteroo
Berichten: 27
Lid geworden op: 03-10-2004 19:02
Locatie: venray

13-01-2005 17:20

Sjoerd,

op dat gebied heb je helemaal gelijk. Maar aangezien ik dagelijks van dit soort mailtjes binnen krijg over de ALM´s, en er ook vele van heb beantwoord. Kan het toch een keer zijn dat ik het een beetje zat begint te worden om op dit soort mailtjes/reacties te reageren. en inderdaad een slechte naam is ook makkelijker opgebouwd dan een goede naam, daar ik me ook een beetje afstandig houd op het board met het plaatsen van mailtjes/reacties. toen ik nog niets te maken had met het verkoop gebeuren was het ook veel makkelijker om vanuit MIJN standpunt te reageren op dit soort mailtjes. maar aangezien ik nu ook in het hengelsport gebeuren zit zal ik wel moeten oppassen wat ik allemaal voor reacties achterlaat op dit board. want voor je het weet ben je maar een arrogante l*l of iets dergelijks.en het schijnt ook typisch nederlands te zijn om op deze manier, als iets nieuws uit komt te reageren.

met vriendelijke groet,

Marco
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

13-01-2005 17:50

Tja, ik heb ook wel eens geen zin om te werken.....
Maar dan ga ik toch maar. Mens moet immers ook eten en vééééls te dure visspullen aanschaffen....

Niels :roll:
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

13-01-2005 19:09

marco

ten eerste gebruik je dit board om het "goede" nieuws te vertellen over de nieuwe solar tronics,vervolgens pb ik je een aantal vragen waarop jij niets laat horen.
hoezo kinderachtig?
dan geef ik mijn "botte" visie over de piepers en krijg ik een antwoord die ik nooit zal verwachten en al helemaal niet van de vertegenwoordiger van solar.
mijn wat botte schrijfstijl heeft dan ook alles te maken met het niet antwoorden van mijn berichten die ik kort na jouw bekendmaking jou kant op heb gestuurd.
ik bedoel als je toch niet wilt reageren zet dan ook niks op het board.
zelf was ik na het zien van de tronics(in een blad) zeer onder de indruk maar na het zien en voelen van die proto dingen rezen er nog meer vragen,toen heb ik je weer gepbten weer geen antwoord.
heel treurig allemaal,maar helaas.....


viktor
Plaats reactie