ik ben opzoek naar een nieuwe rod pod en ik heb de tripod van X2 (raven/vlemmix) van EUR 89 op het oog.
ik wilde weten of er mensen zijn die ervaring hebben met deze pod.
Is hij snel op te zetten en vooral is hij stabiel??
alvast bedankt
cyber pod 3-leg
De X2 cyber pod 3 leg is een imitatie van de FLM Magic Rodpod, maar evenaart bij lange na niet de kwaliteit van deze; dus het is maar de vraag hoelang plezier je ervan gaat hebben.
Zelf heb ik de FLM Magic Rodpod en bevalt mij uitstekend.
Mijn advies:
Spaar door voor de echte FLM Magic Rodpod. Ik heb nog nooit zo'n fijne rodpod gehad. Deze pod moet tussen de 250 en 350 euro nieuw kosten.
Mocht het je te duur zijn, speur dan bv marktplaats of dit board af; want ze worden nog wel eens 2de hands aangeboden.
Kan je deze pod 2dehand niet op de kop tikken, koop dan voor die 90 euro een x-pod of iets dergelijks.
Zelf heb ik de FLM Magic Rodpod en bevalt mij uitstekend.
Mijn advies:
Spaar door voor de echte FLM Magic Rodpod. Ik heb nog nooit zo'n fijne rodpod gehad. Deze pod moet tussen de 250 en 350 euro nieuw kosten.
Mocht het je te duur zijn, speur dan bv marktplaats of dit board af; want ze worden nog wel eens 2de hands aangeboden.
Kan je deze pod 2dehand niet op de kop tikken, koop dan voor die 90 euro een x-pod of iets dergelijks.
-
Een goede rodpod hoeft heus niet duur te zijn.
X2 heeft diverse mooie, stabiele rodpods, die goed afgewerkt zijn.
`The snipe´ bijvoorbeeld, of de ´Globetrotter´ of ´The storm pod´ (te vinden op vlemmix.nl).
(Ps, mocht je een x-pod willen voor de helft van de nieuwprijs, inbox me.
)
X2 heeft diverse mooie, stabiele rodpods, die goed afgewerkt zijn.
`The snipe´ bijvoorbeeld, of de ´Globetrotter´ of ´The storm pod´ (te vinden op vlemmix.nl).
(Ps, mocht je een x-pod willen voor de helft van de nieuwprijs, inbox me.

Ik zal het maar niet hebben over de kwaliteit van x2 . . . daar is al genoeg over gezegd
.

-
Zou ik ook niet doen als je het artikel niet ´getest´ hebt.
Moeilijk om er dan een waardevol oordeel over te geven.
Moeilijk om er dan een waardevol oordeel over te geven.
Ik vindt het rommel . . . wat een ander daar van vindt intresseert mij niet.