aanschaf tent


Plaats reactie
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

27-10-2004 09:52

ik ben vanplan om een nieuwe tent te kopen omdat mijn lief graag mee gaat nachtvisse dacht ik aan de fox aesy dome omdat deze zo een opkantje heeft vanonder aan de tent en een klein voortentje (voor materiaal) ik heb een bedchair maar da vind ik alles behalve handig als je met 2wilt slapen ik pak dus 2klein matrasen mee en hang die aan1 vast maar met mijn tent die ik nu heb heb ik noal last omdat de slaapzakke regelmatig buiten ligge wie heeft ervaring met de aesy dome of iets anders maar moet wel het zelfde model zijn
wie de kleine nie eert is de grote nie weert
peter de ruijter
Berichten: 376
Lid geworden op: 30-11-2003 01:00
Locatie: NIEUW VENNEP

27-10-2004 10:58

hoi als je veel ruimte wilt hebben zou ik geen easy dome kopen dat is tenslotte een een persoons tent.
ik heb altijd een x2 2 man dome gehad en is mij altijd goed bevallen qua ruimte.
deze tent kost 122 euro bij raven.
ik weet ook niet wat je ervoor over hebt.
maar neem dan wel een 2 persoons tent dan heb je in ieder geval ruimte zat.
ik heb zelf twee weken geleden de chub cyfish 1 gekocht maar die is er ook in een twee persoons tent en staat binnen 4 min,kosten rond de 350 euro.
als je niet weet hoe die eruit ziet kan ik je een forto sturen van mij tent.
hoor het wel.
groet peter.
:wink:
Laatst gewijzigd door peter de ruijter op 06-11-2004 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

27-10-2004 11:25

ik had liever een kleiner gehad omdat ik op vrij kleine stekken vis ik weet hoe de chub eruit ziet maar heeft deze wel zon opkantje zoals de aesy dome ik heb ook gehoordt van iemand dat een tent van rod huttenson ook zo iets heeft en goedkoper is dan fox klopt dit
wie de kleine nie eert is de grote nie weert
peter de ruijter
Berichten: 376
Lid geworden op: 30-11-2003 01:00
Locatie: NIEUW VENNEP

27-10-2004 11:29

bedoel je zo n afdek doekje voor op de tent?
nee dat heeft ie niet.
oo je zoekt een kleinere tent.
:oops:
nou dan kan ik die van mij ook aanraden.
klein maar fijn en ook nog ruimte voor je spulletjes.
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

27-10-2004 16:52

neem gewoon een 2 pers. luchtbed.. die is 140x190 ofzo. past bijna in elke tent.. en glijd niet zo snel weg is mijn ervaring..

maar waarom neem je je meisje mee?? komt alleen maar narigheid van :D lig je lekker te rampetampen krijg je ineeens een run :D sta je daar met je broek op de enkels :D

ik heb het mee gemaakt met een kameraad en zijn liefje.. wie was de lul om aan te slaan?? ik dus..
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

27-10-2004 18:21

zon luchtbed heb ik al aangedacht maar kheb geen zin om s'nachts dat bed te moeten oppompen omdat da plat loopt hebt thuis al genoeg op grond moge slape daardoor
wie de kleine nie eert is de grote nie weert
Gebruikersavatar
erik pors
Berichten: 180
Lid geworden op: 06-08-2004 19:34
Locatie: langs de waterkant en bij mn vijver

06-11-2004 18:42

mn maat en ik hebben nu een tent van kevin nasch de titan viper 2 ruimte genoeg voor twee personen
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

07-11-2004 13:02

Stefan,

Allereerst wil ik je vragen voortaan leestekens te gebruiken, echt onduidelijk zo.
Maar om op je vraag in te gaan:

Rod Hutchinson heeft inderdaad ook zo´n opstaande rand, en is tevens een heel stuk goedkoper. Ook deze tent heeft een voortent. Er zijn versies met aluminium stokken, of glasvezel. Ik zou zowiezo die met de aluminium stokken nemen, die staat veel steviger, en zal niet breken. Waar deze tenten nog te koop zijn weet ik niet, zie ze nergens meer eigenlijk.

Daiwa heeft ook mooie tentjes, met een prima afwerking. De Infinity bijvoorbeeld.

Ik wens je veel succes met je keuze. :wink:
Gebruikersavatar
Danny Pauwels
Berichten: 382
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Antw.

07-11-2004 14:06

Ik heb een Easy dome, ik heb er een bedchair in staan en een tafel.
Onder de bedchair ligt nog wat materiaal.
Naast de bedchair ligt soms een luchtmatrasje als men vader mee gaat (kunnen geen twee bedchairs in)

Vooraan een frigo box en een rugzak.

Ideaal tentje, staat snel en als een huis.

Als je twee bedchairs erin wil dan moet de binnentent eruit (wat ook gaat)

Ik heb geen nadelen ondervonden en heb ze nu iets meer dan 1 jaar.
In de winter verwarm ik ze dus condens is er ook niet echt.

Door de binnentent is er zowieso geen condens.

MAAR voor u als je echt makkelijk met twee erin wil slapen dan zal het wat krap worden. Hoewel, twee luchtmatrasjes en wat materiaal kan nog goed in de binnentent hoor.

Ik zou ze zeker eens bekijken als je ze nog niet echt hebt gezien.
Anders wil je in dezelfde lijn kan je een Euro Easy nemen, meer plaats maar twee maal zo duur.
i was never loyal, except to my own pleasure zone => i'm forever black eyed
Plaats reactie