alternatief cyber 2?

Plaats reactie
arjan bisschop
Contacteer:

17-09-2004 12:33

Heb vandaag op me verjaardag een nieuwe tent gekregen. Bij het openmaken van deze tent en de vele wisselende berichten over deze tent kreeg ik al een beetje ene dubbel gevoel.

Maar smorgens maar eens begonne met een poging wagen deze tent op te zetten. Gelijk viel me op dat het voor de beginneling zeer moeilijk was op te zetten in je eentje.
Maar het ergste vond ik dat duidelijk zichtbaar was dat de stokken al een x gebruikt zijn en dat 1 stok kapot was (2 van die kokers waren eraf gevallen.).

Nu zit ik met een dillemma wat ik ermee ga doen.
Ik stel niet veel eisen aan een tent en hoef geen tent van 500 euro.
Maar mag toch wel verwachten dat hij bij de 1ste x opzetten heel blijft :S.
Nu kan ik terug gaan om nieuwe stokken te halen maar ben nu toch wel erg gaan twijfelen aan de kwaliteit van deze tent.
Kortom zijn er betaalbare vergelijkbare tenten op de markt die beter zijn of is dit best een redelijke tetn voor dat geld>??

Als er alternatieven zijn zou ijk graag willen weten:

-welke
-prijs (max 160 euro)
-waar te halen
-ervaringen ermee

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpe.
robert grootenboer

19-09-2004 16:14

arjan,

ik heb die tent ook nog liggen en heb er geen problemen mee gehad maar je bent niet de eerste die met slechte ervaringen komt opzette.

Je wilt nu een andere halen en voor die prijs kan je toch een mooi overwrap met plu halen. Deze kan je bij de raven of vlemmix halen en zijn ook makkelijk op te zetten en geen gedoe met stokken. Een maat van mij heeft er een en die heeft er nog nooit problemen mee gehad, en er zijn ook al stormen mee besteden die hij goed hield, een goede plu is het dus wel.
Je kan ook voor een shelter kijken van fox maar dat is voor de winter wel wat kouder als iets wat dicht kan. Hier heb ik voor de rest geen ervaringen mee dus dat zou iemand anders je moeten vertellen.

veel succes ermee.

mvg,

robert
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plaats reactie