ultimate triangle pod


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick van den Oord
Berichten: 282
Lid geworden op: 21-11-2003 01:00
Locatie: Eindhoven

12-09-2004 11:33

beste mensen,

wie kan mij meer vertellen over die pod
deze wil ik misschien gaan kopen maar misschien zitten er wel veel nadelen aan

wie heeft eraring met deze pod ?
en kan mij meer vertellen of het een goede keus is .............


mvg Nick
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

13-09-2004 11:46

Staat niet stevig, breekt af, klote buzzerbars, poten staan te dicht bij mekaar, veel te duur geprijsd, 3 keer niks. :D

Spaar door voor een Amiaud Peche ofzo.. :wink:
Gebruikersavatar
patrick degen
Berichten: 315
Lid geworden op: 22-07-2003 02:00
Locatie: Huissen

13-09-2004 21:11

daar kan ik me bij aansluiten.......leuk voor even,maar dan draai je alle schroeven dol,speling op alles wat maar beweegt....ik zou er niet voor gaan!
Gebruikersavatar
Nick van den Oord
Berichten: 282
Lid geworden op: 21-11-2003 01:00
Locatie: Eindhoven

13-09-2004 21:35

ow das nie zo mooi.... :-?

maar dan zoek ik nog steeds naar een andere pod maar weet geen raad welke ik neem :-? en zown amiaud peche vind ik weer net te

om met zulke prijzen een karper te kunnen vangen gaat mij weer net te ver :-?

weet iemand anders anders nog een goede driepoot maar geen amiaud peche.....

of een andere pod die aanraad baar is voor niet al te veel geld
limiet ongeveer iets boven de €100,-

laat het me maar horen

mvg Nick
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

13-09-2004 21:45

Welke eisen stel je aan een rod-pod??
Moet het perse een triange zijn?? Welke onderdelen moeten verstelbaar zijn?? In welke standen kunnen de hengels staan? Op welke wateren wil je hem gebruiken??? Dat soort dingen zijn belangrijk wanneer je op zoek bent naar een nieuwe rodpod. Aan de hand van je antwoorden kun je dan op zoek naar de rodpod die aan je eisen voldoet en binnen je budget blijft..

mvg,

Jordi
Gebruikersavatar
Nick van den Oord
Berichten: 282
Lid geworden op: 21-11-2003 01:00
Locatie: Eindhoven

13-09-2004 21:50

nou ik ben begonnen met zown eco podje...

dus wil nu wel iets anders dan ding is al helemaal uitelkaar gevallen
tja ik weet nog nie zo goed wat ik zoek...

maar er moet vooral de lengte verstelbaar zijn en de pootjes en wat ik ook wel zoek is dat die buzzerbars niet draaien dus eventueel 2 midden buizen zoals bijv bij de triangle van ultimate

dit was het wel zo ongeveer en dat als ik aansla en mijn hengels liggen in de steunen vast gedrukt dat nie mijn pod meevliegt en sowieso stabiel is

mvg Nick
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

13-09-2004 22:15

Beste Nick,

ikzelf heb nu een X-pod plus van Fox en voor zover als ik kan zien voldoet deze aan al jouw eisen. Ik gebruik hem nu een tijdje en kan hem je echt aanraden. Hij is in zowel de lengte als hoogt verstelbaar en aangezien deze rodpod gebruik maakt van goalpost buzzerbars zullen deze nergens naartoe draaien.
Kijk wel voor de X-pod plus aangezien de normale niet verstelbaar is!!!

mvg,

Jordi
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

14-09-2004 18:48

Heb zelf ook de X-pod, normale versie, kan overal prima vissen hoor :roll:

Voor dat geld van de Xpod plus, heb je ook de Horizon. Deze vind ik persoonlijk fijner, beter afgewerkt, en handiger te stellen.
Gebruikersavatar
Nick van den Oord
Berichten: 282
Lid geworden op: 21-11-2003 01:00
Locatie: Eindhoven

14-09-2004 19:15

ow,,,

maar van zown x pod plus he kvind het verder een vette pod
maar... ik heb van die micro swingers en als ik aansla en ze vallen van de lijn klappen ze dan niet hard teege dat frame aan :-?

en als ik aansla en de hengels liggen in de steunen gedrukt neem ik dan nie heel de rod pod mee (net zoals bij zown eco pod)

en kan ie dus ook goed op een steile ongelijke stenen/zand stuk staan ?


hopenlijk kan je me dat vertellen want dan is deze pod het wel misschien


mvg Nick
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

15-09-2004 20:11

Beste Nick,

ik kan je niets vertellen over je probleem met je swingers, aangezien ik drop-off hangers gebruik en dat probleen heb ik dus niet. Voor de rest is het wel een lichte rod-pod (heeft ook een positieve kant, omdat het je wat mobieler maakt), maar je kunt hem wel een beetje in de grond zetten en dan is hij toch wel erg stabiel. Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt dat ik de hele rod-pod meenam als ik aansloeg. Bovendien kun je bij de X-pod plus heel wat verstellen en heb ik tot dusver nog geen problemen ondervonden bij het afstellen van de rod-pod. Bovendien kun je nog altijd langere banksticks aanschaffen om nog meer opties te hebben. Ikzelf heb deze ook, maar heb ze nog niet nodig gehad.

Hopelijk heb ik je vragen zo beantwoord... veel succes in je keuze.

grs,
Jordi
manuel den hartog
Berichten: 41
Lid geworden op: 02-06-2003 02:00
Locatie: zuidholland
Contacteer:

16-09-2004 09:31

Ik zit zelf ook met het probleem dat ik een rod pod wil kopen..
Ga volgend jaar naar frankrijk en zit nog te twijfelen tussen de Fox horizon of Fox Sky pod..

Nu hoor ik ook van amiaud peche.. Ik zal er zo even op zoeken via google maar kan iemand mij het verschil vertellen tussen deze en de 2 fox pod's???
Martijn Bosma
Berichten: 84
Lid geworden op: 23-06-2004 22:46
Locatie: Schiedam

16-09-2004 15:09

Je kan ook kijken voor een 2e hands amiaud :roll: Ik heb er 1 gekocht voor 60 euro en deze was nog zo goed als nieuw en staat zo stevig als een huis. (de groene driepoot niet het kleiste model maar de normale)
Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad kwa stevigheid alleen het is een pod die niet makkelijk is om mee te nemen als je niet iets hebt als een kar omdat er onderdelen zitten die onder een hoek van 90 graden gaan en de poten blijven ook aan elkaar dus dat blijft ook een groot onderdeel.
Maar als jij steeds je rodpod de lucht in slaat moet je gewoon niet van die rodlocks nemen die je hengel helemaal vast zetten.

Gr. Martijn
Plaats reactie