Welke piepers hebben jullie?


Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

10-08-2004 20:34

Ik ben wel merk geil! 8)
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

11-08-2004 08:15

Jasper,

Als je nu eerst eens wat op het Internet of in de winkels had gekeken, dan wist je dat er meer degelijke merken piepers zijn die ook draadloos zijn.
We noemen o.a: Knucklehead en Starbaits. Of zijn dit geen degelijke merken?? :roll:

Met merkengeil bedoel ik dat er bij vragen over materiaal mensen nagenoeg structureel alleen de dure merken vermeld.
Ieder zijn meug, het zal me verder een rot zorg zijn, maar ik denk dat we eens wat breeder moeten kijken..

Jasper succes met je zoektocht :D en iets minder agressief reageren kan hier ook geen kwaad.

Pascal
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

11-08-2004 10:15

Umm ik zit soms ook op 20M afstand en mijn kabeltje haalt het gewoon hoor.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Jasper Lens
Berichten: 148
Lid geworden op: 08-08-2004 10:03
Locatie: Driebergen
Contacteer:

11-08-2004 11:35

ik ben eruit, het worden de Fox SX digitale versie.>
Betrouwbare waterdichte beetverklikker waarbij de toonhoogte, volume en de gevoeligheid kan worden versteld. Ook is er verschil tussen het geluid van een terugzakker en een run. De SX heeft een aansluiting voor een verlichte bite indicator.
99 euri per stuk
GR jasper lens
Perfectie is een woord, dat zeer nauw verbonden is met succes...
Peter Feddes
Berichten: 163
Lid geworden op: 28-05-2004 11:34
Locatie: Oosterhout N.Br.

11-08-2004 11:40

Jasper,

Ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven !

Groeten,
Peter
hallo, ik ben een onderschrift-virus. kopiëer mij en zet me in je onderschrift, dank je!
Gebruikersavatar
Jasper Lens
Berichten: 148
Lid geworden op: 08-08-2004 10:03
Locatie: Driebergen
Contacteer:

11-08-2004 11:53

Dankje Peter, dat hoop ik nu ook! :)
Gr jasper lens
Perfectie is een woord, dat zeer nauw verbonden is met succes...
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

11-08-2004 22:58

Beste Jasper,
Ik gebruik deze piepers zelf ook soms in combinatie met de TXR set en heb er nog geen moment spijt van gehad van de keuze qua pieper, de beetregistratie op grotere afstand is ook prima.

Het enige nadeel wat al werd vermeldt is dat je in verband met de kabellengte niet goed met losse steunen kunt werken, maar goed die txr set heb je niet altijd nodig mijn inziens en is geheel afhankelijk van de situatie.

de RX versie ansich prachtig, wie weet komen mijn hengels in de toekomst hier nog eens op te liggen maar dit heeft geen prioriteit.

Hoe dit zit met Delkim, knucklehead of andere vergelijkbare piepers laat in het midden. Heb hier weinig ervaring mee en kan hier dus geen waardeoordeel over geven. Het enige wat ik een nadeel vond/vind aande delkim is de positie van de aan/uit schakelaar.

mvg,
Peter

mvg,
Peter
John Stoetzer
Berichten: 376
Lid geworden op: 17-02-2003 01:00

11-08-2004 23:28

Aangezien ik gebruikservaring heb met zo'n beetje alle piepers, van goedkoop tot extreem duur, van Fox tot jawel Delkim TXi kan ik in alle serieusheid een ding melden: Er heeft nooit iemand een karper gevangen omdat ie met een Delkim of juist een RX van Fox vist.

Degene die beweert van wel verklaar ik bij deze absoluut geschift!!

Dit spul hebben wij voor "de heb" waar opzich niks op tegen is. Hobby mag geld kosten en iedereen bepaalt voor zichzelf maar hoeveel.

Uiteindelijk bepaalt niet het merk pieper de vangst, wel jouw kennis van het karpervissen.

Nu even on-topic: Ikzelf heb de RXblue set van Fox. Van alle piepers die ik gehad heb vind ik dit de mooiste/kompleetste. Leuk speelgoed dus.

MVG John