Voor de solarfans.........
- Dennis van den Bogaert
- Contacteer:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER 
BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
- Rene Boeting
Mooie dingen, Dennis!
Wanneer krijg je ze 2de hands binnen?
Wat vind je eigenlijk van die dingen van Sensas?
Ook een heel mooi design in mijn ogen (Solar wint)
En net als deze bijna gratis.
http://www.pecheur.com/boutiques/fiche_ ... sp?id=4072
René.
Wanneer krijg je ze 2de hands binnen?
Wat vind je eigenlijk van die dingen van Sensas?
Ook een heel mooi design in mijn ogen (Solar wint)
En net als deze bijna gratis.
http://www.pecheur.com/boutiques/fiche_ ... sp?id=4072
René.
Size doesn't always matter
- Koen de Been
T ziet er anders behoorlijk kinky en kitserig uit naar mijn zin!
Beetje té maar dat is mijn mening!

Beetje té maar dat is mijn mening!

Vriendelijke groet,
Koen de Been
Koen de Been
- Kees Ouwehand
Voor de tackle tarts: Er zijn ook bijpassende accesoires zoals hangers. Verder beloven ze opties voor customizing zoals bij mobiele telefoons (ander frontjes). Zit je in ieder geval in stijlvol in eigen stijl aan de waterkant.
Eindelijk een alternatief voor de RealTree manie?
Ben alleen bang dat wij Hollanders net nog iets te nuchter zijn. Ik vrees het commentaar na deze reactie. We wachten het af.
Groet, Kees
Eindelijk een alternatief voor de RealTree manie?
Ben alleen bang dat wij Hollanders net nog iets te nuchter zijn. Ik vrees het commentaar na deze reactie. We wachten het af.

Groet, Kees
-
Beste Rene,
Als je alleen naar het deel van de Starbaits pieper kijkt waar de hengel in komt te liggen en de lijnroller, zie je dat er spleten zitten. Ik weet dan ook zeker, dat dit ontwerp nog bijgesteld zal gaan worden, omdat hier gewoon de lijn in blijft hangen als je je hengel eruit haalt.
Die Solars zien er wel spulleke uit trouwens, zeg. Ik heb Delkims besteld, maar de lichte twijfel slaat weer toe!
Als je alleen naar het deel van de Starbaits pieper kijkt waar de hengel in komt te liggen en de lijnroller, zie je dat er spleten zitten. Ik weet dan ook zeker, dat dit ontwerp nog bijgesteld zal gaan worden, omdat hier gewoon de lijn in blijft hangen als je je hengel eruit haalt.
Die Solars zien er wel spulleke uit trouwens, zeg. Ik heb Delkims besteld, maar de lichte twijfel slaat weer toe!

Met vriendelijke groet,
Bas Hofkens
Bas Hofkens
- Marco Mensing
De enige V 6 die ik mooi vind, ligt onder m'n motorkap !
De RealTree manie is ook niet aan mij besteed. Ik vind het niet mooi, het enige dat ik in Camou heb is een slaapzak. Deze had ik toen nodig op zeer korte termijn en als enige hadden ze bij die Dump een goede Camou slaapzak.
Maar ieder z'n meug, maar goed ook !

De RealTree manie is ook niet aan mij besteed. Ik vind het niet mooi, het enige dat ik in Camou heb is een slaapzak. Deze had ik toen nodig op zeer korte termijn en als enige hadden ze bij die Dump een goede Camou slaapzak.

Maar ieder z'n meug, maar goed ook !
CarpeR Diem
- Rene Boeting
He Bas,
Verdomd, die had ik niet gezien! Das slordig (van Starbaits en mij)!
Ik heb ze ook in het echt gezien maar moet zeggen dat ik niet naar de afwerking had gekeken. Vond ze er wel strak uitzien, vanwege het "open" ontwerp. Ontwerp zullen ze zeker nog bij moeten stellen.
Vind de Solars overigens mooier.
Niet dat ik een van beiden zou kopen maar goed.
Mijn huidige bevallen uitstekend.
En Kees, RealTree mania?
Sorry, Schuldig!
Heb er zelfs sokken van.
Je vangt er in principe geen vis meer door, maar ik vind het echt schitterende patronen en moet zeggen dat mijn tentje absoluut niet meer opvalt.
Heb mede daardoor ook minder bezoekers en dat bevalt me ook wel.
Meer rust. Bezoekers zijn bijna altijd welkom maar niet overdrijven. Op de een of andere manier komen er nu bijna alleen maar mensen waar het leuk praten mee is en alleen bekenden komen ook als ik in mijn huisje zit.
Voor de camo stak de ene na de andere onbekende zijn kop naar binnen.
Maar goed...das off-topic.
Wat betreft de piepers..
Losse frontjes??
Zat ik al jaren op te wachten!
En blijkbaar gaan looks soms ten koste van functie, die sleuven zijn echt heel slordig van Starbaits.
Zijn er eigenlijk nog meer van die extreem gestijlde piepers op de markt?
René.
Verdomd, die had ik niet gezien! Das slordig (van Starbaits en mij)!
Ik heb ze ook in het echt gezien maar moet zeggen dat ik niet naar de afwerking had gekeken. Vond ze er wel strak uitzien, vanwege het "open" ontwerp. Ontwerp zullen ze zeker nog bij moeten stellen.
Vind de Solars overigens mooier.
Niet dat ik een van beiden zou kopen maar goed.
Mijn huidige bevallen uitstekend.
En Kees, RealTree mania?
Sorry, Schuldig!
Heb er zelfs sokken van.
Je vangt er in principe geen vis meer door, maar ik vind het echt schitterende patronen en moet zeggen dat mijn tentje absoluut niet meer opvalt.
Heb mede daardoor ook minder bezoekers en dat bevalt me ook wel.
Meer rust. Bezoekers zijn bijna altijd welkom maar niet overdrijven. Op de een of andere manier komen er nu bijna alleen maar mensen waar het leuk praten mee is en alleen bekenden komen ook als ik in mijn huisje zit.
Voor de camo stak de ene na de andere onbekende zijn kop naar binnen.
Maar goed...das off-topic.
Wat betreft de piepers..
Losse frontjes??

Zat ik al jaren op te wachten!
En blijkbaar gaan looks soms ten koste van functie, die sleuven zijn echt heel slordig van Starbaits.
Zijn er eigenlijk nog meer van die extreem gestijlde piepers op de markt?
René.
-
Die nieuwe rvs piepers van Nash mag je ook wel futuristisch noemen, Rene!
Met vriendelijke groet,
Bas Hofkens
Bas Hofkens
- Mark Noorman
Bas en Rene,
Ik denk dat het wel meevalt met de Star Baits verklikkers, de kans dat de lijn erachter blijft haken acht ik zeer klein, en dan nog staat de opening schuin omhoog waardoor de lijn er gelijk weer achter weg zal schieten. Ik ga ervan uit dat dit in ruime mate getest is en geen problemen geeft.
Groeten,
Mark
Ik denk dat het wel meevalt met de Star Baits verklikkers, de kans dat de lijn erachter blijft haken acht ik zeer klein, en dan nog staat de opening schuin omhoog waardoor de lijn er gelijk weer achter weg zal schieten. Ik ga ervan uit dat dit in ruime mate getest is en geen problemen geeft.
Groeten,
Mark
- Rene Boeting
Misschien heb je gelijk Mark, maar ik zou het er niet op durven wagen.
Maar misschien lijkt het ook erger dan het in werkelijkheid is, plaatjes kunnen behoorlijk vertekenen.
Die rvs piepers zijn erg mooie dingen Bas. Voordeel en nadeel is dat er niks in te stellen is. Wat er niet opzit kan niet kapot was het idee.
Overigens geen idee van Nash. Zijn al jaren op de markt onder de naam van de bedenker ervan. Weer nu even niet meer wie, daar is het te vroeg voor.
Een bevriende medevisser heeft het origineel en kan me goed voorstellen dat hij er erg tevreden over is.
Simpel, degelijk en zien er goed uit.
Toppertjes maar weet niet of die van Nash net zo duurzaam zijn.
Ze kosten opeens de helft..
Groeten,
René.
Maar misschien lijkt het ook erger dan het in werkelijkheid is, plaatjes kunnen behoorlijk vertekenen.
Die rvs piepers zijn erg mooie dingen Bas. Voordeel en nadeel is dat er niks in te stellen is. Wat er niet opzit kan niet kapot was het idee.
Overigens geen idee van Nash. Zijn al jaren op de markt onder de naam van de bedenker ervan. Weer nu even niet meer wie, daar is het te vroeg voor.
Een bevriende medevisser heeft het origineel en kan me goed voorstellen dat hij er erg tevreden over is.
Simpel, degelijk en zien er goed uit.
Toppertjes maar weet niet of die van Nash net zo duurzaam zijn.
Ze kosten opeens de helft..
Groeten,
René.
-
(Dat was Steve Neville, Rene) 

Met vriendelijke groet,
Bas Hofkens
Bas Hofkens
Ik heb de alm´s in het echt gezien en ze zien er puik uit. aankomende week krijg ik de mijn setje al binnen

- Rene Boeting
Inderdaad...Steve was het.
Dat zat er vanochtend niet in.
koffie was al een moeilijk woord.....
Dat zat er vanochtend niet in.
koffie was al een moeilijk woord.....
-
Met vriendelijke groet,
Bas Hofkens
Bas Hofkens