Schepnet


Plaats reactie
Rick Nijland
Berichten: 445
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

13-06-2004 17:25

Er zijn al een boel topic's over dit onderwerp. Nu ben ik opzoek naar een nieuw schepnet. Dit omdat ik een groter en een beter net wil dan mijn huidige, zodat ik de karper met alle respect kan behandelen.

Nu ben ik even aan het searchen gegaan en heb ik gelezen dat het schepnet Danau Finish een leuk netje is. Of heeft iemand anders een tip voor een leuke schepnet. Ik hoorde dat de MkII van ultimate bij het spreidblok kapot wil gaan.

Nu ben ik opzoek naar een foto of een plaatje van het Danau schepnet. En misschien dat iemand een winkel weet waar ik deze online kan bestellen, aangezien mijn hengelsportwinkel dit net niet heeft.

Groeten Rick.
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

13-06-2004 18:07

Rick,

Raven/ Vlemmix heeft dit net, daar kun je volgens mij ook spullen bestellen alleen verscheen er niet geheel zonder reden laatst nog een topic over de service van deze zaak.
Succes met zoeken

Stefan
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

13-06-2004 20:16

Hey Rick,

Ik ben een trotse bezitter van de Danua Finish net! :wink:
Fijn strak steeltje van carbon en ook de armen zijn van carbon, verder is deze uitgerust met aluminium spreidblok en een fijn net.

Zeer fijn netje voor het geld 8) Dus zeker een aanrader! :D
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Bart van der Velden
Berichten: 242
Lid geworden op: 10-06-2003 02:00
Locatie: Venlo

13-06-2004 23:22

Heej rick
Het is niet zo'n ontzettend duidelijk plaatje, maar op http://www.fishinn.nl/winkel.html is er een te vinden. En je kunt hem hier ook bestellen. Is een goede winkel. Ik haal al mijn spullen hier, en er is een goede service. Of dat met online bestellen ook zo is weet ik niet, omdat ik het nog nooit online heb besteld. Maar ik denk dat het wel snor zit.
Heb je trouwens bij google al geprobeert om een plaatje te zoeken?

mzzzls Bart
Rick Nijland
Berichten: 445
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

14-06-2004 06:58

Bart,

bij google heb ik al geprobeerd en daar is geen plaatje te vinden. Ik heb nou Harm Nuis gemaild en als die daar niet op voorraad is bestel ik hem wel bij fishinn.

Groeten Rick.
Plaats reactie