Onderhoud en reparaties Baitboat


Plaats reactie
Leon Mertens
Berichten: 158
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00

09-06-2004 11:06

Welke bedrijven voeren onderhoud en reparaties uit aan voerboten van Angling Technics

Omdat de Angling Technics beschikt over een micro-processor kan ik niet zomaar naar de eerste beste modelbouw-winkel gaan.

Ik heb al gelezen dat als je de boot opstuur naar Phil Fry dat het wel eens een tijd kan duren voordat je hem terug hebt.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Gr leon
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

09-06-2004 12:44

hee die leon

klopt helemaal,als je deze naar phill stuurt dan duurt dat echt weken cq maanden voor dat je deze weer terug krijgt..............
al met al een slechte zaak,zelf heb ik 3 maanden moeten wachten voordat mijn microcat weer terug was en moet je nagaan dat alleen de kitlaag los was op diverse plaatsen.....
kijk het komt er dan neer op de goede service van de winkel,in mijn geval heb ik de boot in tiel gekocht bij eurotackle,als hun een vervangende boot hebben krijg je die zolang mee tot dat je eigen boot retour is.
daarom is het van belang dat je goed kijkt waar je deze aanschaft en hoe de service is van de winkel.
mocht je de boot tweede hands ergens gekocht hebben dan ligt zaak natuurlijk anders.
maar leon wat is er met je boot aan de hand?

mvg

viktor
Leon Mertens
Berichten: 158
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00

09-06-2004 14:36

Deze boot heb ik 2e hands overgekocht omdat ik eerst van plan was om alleen de romp te gaan gebruiken. Maar aangzien dat of de ontvanger kapot of de vaarreglaar kan ik veel beter de boot in orginele staat houden en hem laten repareren.

Aangezien ik niet weet welke van de 2 kapot is zit ik een beetje vast, omdat ik niet van plan ben om beide onderdelen te gaan kopen.

Daarom heb ik contact op genomen met Phil Fry die me adviseerde om de boot op te sturen.

Nou ben ik alleen bang dat me dadelijk die reparatieklus vrij duur wordt. Daarom zit ik er misschien over na te denken om er gewoon std. Modelbouwspul erin te zetten hiermee kan ik de boot nog verder nog optimaliseren naar mijn wensen.

Verder als ik de boot opstuur wil ik eigenlijk niet hebben dat Phil de boot weer dichtkit. Bij vervanging van de batterij is het een flinke klus om je boot dan weer open te maken. Maar ik denk dat hij dat niet doet.

Maar heeft er iemand ervaringen met het opsturen van een kapotte voerboot naar Phil (hiermee bedoel ik electronische mankementen)
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

09-06-2004 18:29

hallo Leon,
de ontvanger kostte een paar jaar geleden 150 euro zonder inbouwen, de microprocessor rond de 200 euro.
de spullen kun je bestellen bij de nederlandse dealer van browning/lankhorst-tasselaar ik meen in Lelystad.
ik wil hem eventueel van je overnemen, groet henk
Leon Mertens
Berichten: 158
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00

09-06-2004 21:15

Bedankt voor de tip, ga ik daar eens informeren.

Maar ik doe de boot niet weg, ik heb er geen pijn van dat hij niet vaart op het moment. Ik heb er ook helemaal geen haast mee.
Plaats reactie