Fishfinder


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

03-06-2004 15:19

Beste Boarders,

Mijn maat en ik zijn op zoek naar een fishfinder, maar we hebben nog enkele vragen.

* Misschien een beetje prutserige vraag maar ik stel hem tog maar :)Stel ik zie op de fishfinder een leuk geultje, hoe weet ik nou of mijn spul wel in dat geultje komt te liggen? dat kun je tog niet zien op het scherm?

* Welk model heeft een sterke sensor waarbij het niet nodig is om een "volgbootje" van hout te maken om een realistische weergave te krijgen. wij willen deze gewoon gebruiken in de rubberboot.

* Welke fishfinder raden jullie aan?

Alvast erg bedankt!,

Gerben en Rik :D
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

03-06-2004 15:48

Hallo,

ik heb zelf de Fish Easy 2 , bevalt me goed ik zie er op wat ik moet zien taluds, harde of zachte bodem en niet zo gek duur. Over die geul, volgens mij moet dit toch wel aardig kloppen, als ik in helder water de bodem kan zien op bijv. 3 meter, en er ligt een opstakel dan zie ik die ook op me fishfinder.

Groeten Mike.
Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

03-06-2004 23:27

Bedankt voor reactie, maar dit is niet helemaal wat ik bedoel.

*Stel ik zie op mijn fishfinder een mooi obstakel, ik wil mijn rig hier pal naast leggen, hoe kan ik nou weten of deze wel op de gewenste plek komt te liggen? dit zie je tog niet op je fishfinder?

*Kun je ook zien of er plantengroei is op een fishfinder?

*weet iemand een antwoord op dat volgbootje? omdat ik de fishfinder in de rubberboot gebruik moet ik een fishfinder hebben die door het rubber de bodem kan lezen zodat ik de sensor niet op een plankje hout hoef te schroeven en achter de boot laat drijven.
Plaats reactie