reparatie banana boot

Plaats reactie
Viktor van Ophuizen

31-05-2004 11:18

beste mensen

weet iemand hoe je een mini scheurtje in de vouwnaad van een bananaboot kan repareren?
voor de mensen die niet weten wat een banana boot is kijk op:
http://www.banana-boat.net/

mvg

viktor
Hugo Bovenmars

31-05-2004 16:32

Gevalletje ijsberg? :wink:

gr Hugo
Viktor van Ophuizen

31-05-2004 16:35

hugo wil je nr 1 staan met het aantal geplaatste berichten?
ga vooral zo door met nutteloze kut informatie! :evil:

eikel
Hugo Bovenmars

31-05-2004 21:15

Frustratie Victor,

Grote jongen hoor, achter je pc-tje lekker schelden op mede-boarders.

Eigenlijk zou ik dit PB-end met je op moeten lossen maar aangezien jij de topicstarter bent, ben ik verder niemand tot last. Bovendien begin je direct on-board tegen me te schelden. Lijkt me dus wel zo netjes als je ook HIER je reactie nader toelicht.

Victor wrote:

"hugo wil je nr 1 staan met het aantal geplaatste berichten?
ga vooral zo door met nutteloze kut informatie!"

(lekker niveautje Nederlands btw (maar dat even terzijde)).

>>Hiermee suggereer je dat je de inhoud van in ieder geval een groot aantal van mijn berichten als "nutteloos" ziet. Nu zit er zo'n handige 'zoek alle berichten van deze gebruiker functie' op dit DB......Handig hoor, doorzoek jij mijn berichten, ik de jouwe.....evalueren we daarna wie van ons hier het meest nutteloos (jouw woorden Victor) bezig is.

Wat ik bedoel is dat het zeeeeker niet voor het eerst is dat je loopt te schelden en tieren hier op het board. Waar is de oorzaak daarvan? Er moet meer aan de hand zijn dan frustratie door dat scheurtje in je Bananaboot.....

Probeer je dus een beetje te gedragen hier. Zo moeilijk kan dat niet zijn voor je. Na 26 jaar zul je onderhand wel weten hoe het NIET moet.
Schelden mag de volgende keer via mail of PB (de sfeer hier op het board IS al niet meer zoals het eerst was, laten we het niet verder verzieken). Kom desnoods even bij me langs, kijken of je dan nog steeds zo'n kerel bent.

Enne, eigenlijk verwacht ik niet eens een reactie van je, weer diezelfde lafheid. BTW, ik zou in jouw geval ook niet weten hoe te reageren, je lijkt me namelijk nou niet bepaald het type dat fouten makkelijk toegeeft.

Hugo
Henk Janssen

31-05-2004 22:02

Hallo Hugo,
ik denk dat Victor bedoelt ,dat hij een serieus probleem heeft.
en hij niet zit te wachten op een lollig bedoeld berichtje, kan gebeuren.

Ps Victor weet je uit welk materiaal deze verbindingen zijn?
Je kan op de site van bison(kit) het matriaal invoeren en er komt een lijm advies,ander zou je de verdeler van die boot moeten mailen

groet Henk
Viktor van Ophuizen

31-05-2004 22:28

idd henk
en hugo rot lekker op
als je geen passende oplossing weet op mijn probleem moet je gewoon- weg niet regageren!!!!!
frustratie!!!!! :evil:
ja op al die gene die altijd zo lekker off topic lopen te typen en denken dat ze leuk zijn.(ps hugo dit gaat niet alleen over jou,niet dat je dadelijk een verhaal van 3 mb gaat typen :wink: )
pak em beet 50% van alle antwoorden hier zijn zwaar beneden offtopic peil.
als eens gehoord van "triggerhappy"? jullie zijn "typhappy"

stelletje dwazen,
Laatst gewijzigd door Viktor van Ophuizen op 31-05-2004 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Viktor van Ophuizen

31-05-2004 22:44

ja henk ga ik zeker doen,waar het materiaal van precies van gemaakt is weet ik niet.
ik ga erachteraan

mvg

viktor
Hugo Bovenmars

01-06-2004 12:27

Wees me maar dankbaar jongen. Ik geloof dat ik met mn reactie per ongeluk je topic gekickt heb. Oei, nu doe ik het weer....
Viktor van Ophuizen

01-06-2004 12:28

waar heb je het over?
Plaats reactie