Speedload stacksack


Plaats reactie
Frank Coenen
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-04-2004 15:15
Locatie: Sittard

14-04-2004 15:17

Beste medecarpstalker,

Ik ben voornemens een Speedload stacksack (120 liter) van Kevin Nash aan te schaffen!
(rugzak met extern frame) Het kost 'n paar centen dus ik ben benieuwd of iemand al ervaring met deze heeft en/of ervaring met het speedload systeem van Nash??
graag uw commentaar!

Frank
Piiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
ted van der veen
Berichten: 251
Lid geworden op: 16-10-2003 02:00
Locatie: Geleen (limburg)

14-04-2004 22:37

Hai,

Moet eerlijk zeggen, als ik de foto's zie van de Nash spullen: hartstikke gelikt.

Maar meneer Cash is bij mij van een voetstuk gevallen na het "verplaatsen" van diverse visjes :evil:

Zal daarom niet snel meneer nog sponsoren.

Groetz
Ted
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Frank Coenen
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-04-2004 15:15
Locatie: Sittard

15-04-2004 16:12

Ik weet niet of Nash van z'n voetstuk is gevallen! Wat ik wel weet; in de karpervisserij is goedkoop duurkoop en voor goed spul kom je toch al snel bij Nash of Fox terecht! Ze worden niet voor niets direct (vele malen slechter) nagemaakt door flutmerken als X2, F4E, Ultimate etc.
Dus ik koop het niet om Nash te sponsoren maar om te voorkomen om eerst flutspul te kopen en daarna alsnog het goede materiaal te kopen.
Ik ben door schade en schande wijs geworden!!

Frank
Piiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Tobias Boot
Berichten: 248
Lid geworden op: 31-07-2003 02:00

15-04-2004 16:27

Frank Coenen schreef:Ik weet niet of Nash van z'n voetstuk is gevallen! Wat ik wel weet; in de karpervisserij is goedkoop duurkoop en voor goed spul kom je toch al snel bij Nash of Fox terecht! Ze worden niet voor niets direct (vele malen slechter) nagemaakt door flutmerken als X2, F4E, Ultimate etc.
Dus ik koop het niet om Nash te sponsoren maar om te voorkomen om eerst flutspul te kopen en daarna alsnog het goede materiaal te kopen.
Ik ben door schade en schande wijs geworden!!

Frank


wat je nu zegt over goedkoop is duurkoop is niet altijd zo.. mijn verklikkertjes van een tientje per stuk gaan nu al een jaar mee.. zonder probleempjes
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

15-04-2004 16:48

een jaar lang... pfff...

Nee, Tobias. Een jaar lang gaat elke pieper toch wel mee. Maar je kan geluk hebben. Maar het is toch de bedoeling dat je beetmelders een paar jaar meegaan.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Plaats reactie