Welk schepnet?


Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-03-2004 19:34

Ik was al een tijdje op zoek naar een inschuifbare schepnet...heb het afgelopen weekend via de marktplaats (Gelukkig was ik de eerste die de advertentie vondt :D ) een tweedehands maar zo goed als nieuwe schepnet van PB products gekocht.

Wel twijfel ik nu of het om een originele pb schepnet gaat...de steel tweedelig met schroefdraad, zwart gekleurd en de twee armen zijn groen en aan het net zit een label van het merk keennets.

Dus vroeg ik me af of het om een 100% originele PB products schepnet gaat. (de sticker van de firma was er volgens de verkoper af...maar hij bezwoer dat het om een originele pb net ging)
niet...dat het mij zoveel uitmaakt hoor! :wink: ...het is gewoon een prima landingsnet en hij ziet er degelijk uit...en gelukkig niet met zo'n idioot diep net.
(Schepnet van amiaud peche lijkt wel een copie van dit schepnet)
Kan iemand op dit board bevestigen dat het om een origineel pb net gaat?..just curious
Gr
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

01-03-2004 21:47

Bart

ik zou ook eens kijken bij het shimano antares schepnet als tegenhanger van de century ng dit heeft nl een perfekt sprijdblok met een inkeping in het spreidblok inschuifpinnen van rvs heel snel in en uitschuifbaar om het net van de steel te scheiden,

groeten paul veenendaal 8)