Onder de 70 euro? En een goede hengel?
Ik heb het geluk dat ik ze heb gevonden. Ik gebruik ze nu al voor het derde seizoen, heb er meer dan honderd karpers op gedrild, in totaal kilometers mee gegooid. En als resultaat? Dat ik het gewoon een super hengel vind voor de prijs (onder de 70 euro).
En ik zal mijn Shakespear Power Carp van 2,5 lb testcurve ook zeker niet wegdoen. Echt een topper voor het geld.
Ik hoor goede berichten over de Fox Warriors! Geloof dat ze ook zo rond de 70 euro moesten kosten. Ik vind de hengels er persoonlijk heel mooi uitzien, ook de afwerking is absoluut niet verkeerd voor dat geld.
De Fox Warriors zijn idd ook mooie hengels !!
De Spro die Bob zei zijn ook goede en mooie hengels (€ 65,- bij fish inn)
Ik heb een jaar terug ook in die prijsklasse gekeken naar de F4E Exposure, ook een aanrader.
Het adviesprijs ligt op 79.95 volgens mij dusss dan kan je ze ook wel ergens krijgen voor 70 duss gewoon proberen te afdwingen gewoon zeggen 2 voor 140 euro is dat goed? met die prijs gaan ze mestaal wel acoord
De hengels van Chub zijn zeer mooie en ook kwalitatief goede hengels voor dat geld!!!! (Vandaar dat je aan mij vroeg wat de site van Chub is...)
Fox Warrior zijn ook leuke hengeltjes voor dat geld maar ik zal eerder voor Chub kiezen, omdat ik 2 vismaatjes heb die ook met Chub vissen en die zijn er ook zeer goed over te spreken!!!
Informeer wat en als je vragen hebt dan hoor ik je wel op MSN!!!