fox euro dome


Plaats reactie
Menno Dekkers
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-07-2002 02:00
Locatie: zoetermeer

04-02-2004 16:03

2 vismaten hadden een euro dome alebij hebben ze hem 3 keer laten repareren aan een scheur in het raam, (raam is stug en nog harder in de winter vandaar dat ie scheurde),in middels hebben ze bijde een andere tent. Nu wil ik een easy dome kopen maar die heeft natuurlijk hetzelfde raam. wat is jullie ervaring met fox tenten en de winter?
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

05-02-2004 11:58

ik vis er zelf ook mee in de winter,de fox continental easy......zelfs als het vriest,nog geen van de hierboven genoemde problemen tegen gekomen
ken wel zat verhalen van mensen waarbij die wel kapot is gegaan maar dat kwam door te gestressed en te gehaast de tent uit willen komen tijden s een run.......en dan niet de rits effen opendoen maar er dwars doorheen proberen te rennen.................. :D
ik weet niet welke dome je wilt maar bij de continental heeft een bescherm hoesje voor de voorste balein,tijdens het inklappen moet je deze over het schanier heen doen om het raam te beschermen tijdens transport......ik ken zat mensen die dit niet doen,vaak is het resultaat dat bij opruimen de schanier met punt in het raam gaat duwen met als gevolg
dat het raam beschadigd,dan tijdens een volgende sessie als het raam weer op spanning gebracht word scheurt het raam in,misschien is dat in de winter nog wel erger.
maar dat weet ik niet zeker

mvg

viktor
jan de keizer
Berichten: 41
Lid geworden op: 18-10-2003 02:00
Locatie: land van maas en waal

08-02-2004 11:33

geen enkel probleem , heb zelf een easy dome voor de korte sessie vis er s,winters ook mee en moet zeggen geen enkel probleem mee, ik vind het een toppie tent lekker makkelijk, zet snel op breekt snel af, ik heb er met zwaare regen en wind mee gevist en goed door staan, voor mijn een zeer goede tent.. gr jan 8)
weer of geen weer altijd karper weer!!
Menno Dekkers
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-07-2002 02:00
Locatie: zoetermeer

08-02-2004 12:34

bedankt voor jullie reacties
Plaats reactie