Delkim Plus


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

07-02-2004 17:27

http://www.carphunters.suite.dk/images/Delkim-Plus.gif

Heeft iemand al ervaring met deze piepers???

Ben zelf in het bezit van foxen. Ik gebruik zelf al 8 jaar fox.
Maar mijn nieuweschierigheid werd toch gewekt door deze piepers.
Ik vind ze mooier als het vorige model, deze zijn (lijken) mooier te zijn afgewerkt. En de dubbele witte lampjes zijn ook wel mooi.

Geloof dat de prijs rond de 100 euro ligt, maar dat ze moeilijk te krijgen zijn.

Is er iemand die ze heeft en er wat over kan vertellen, mbt kwaliteit, waterdichtheid, duurzaamheid, geluid, oja en waar te verkrijgen??
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

07-02-2004 18:03

Jordy,

wat jij aangeeft zijn de Delkim TXI plus en die kosten in Engeland minimaal 110 engelse pond = euro 160,-- ( de goedkoopste die ik op internet kan vinden bij een engelse online shop, even googelen)

Deze TXI 's zijn op dit moment hier nog niet leverbaar, schijnt nog enkele weken te moeten duren herhaalt men bij Ultimante elke paar weken vanaf Carp 2003.

De standaard Delkim Plus is hier wel verkrijgbaar en voldoet volgens een kennis van mij prima.

Ik persoonlijk ben niet zo gecharmeerd van zon lichtbak langs de waterkant, maar elke gek z'n gebrek zeg ik maar.
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

07-02-2004 18:22

Heb geen ervaring met Delkim Plus, weet wel dat de standaard Delkim 129,95 kost (nieuwe versie) Deze week heb ik me laten vertellen door een winkelmedewerker dat de TXI-plus 180 euri gaat kosten.


Gr. Raymon
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

07-02-2004 19:27

kijk hier even
http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=11683

verder heb ik ergens online de gewone delkim plus voor 109 euro zien staan Raymon.

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
rinus zoetebier
Berichten: 131
Lid geworden op: 25-10-2003 02:00
Locatie: grootebroek

08-02-2004 07:56

Jordy,

Ik heb er vorig jaar drie aangeschaft. En ik moet zeggen het zijn prachtige dingen, na een maand ging er wel een stuk(de aan/uit schakelaar) maar daar kreeg ik gelijk een nieuwe voor.
Ik ben vanaf oktober elk weekend aan het vissen en ze hebben al heel wat water over zich heen gehad, met name de gevoeligheid is erg goed in te stellen. Op z,n gevoeligst hoef je bij wijze van spreken alleen maar naar je hengel te kijken of hij gaat al af, en andersom kun je bij de zwaartse storm gewoon vissen zonder dat je hele nacht wakker wordt gehouden(heb vorig weekend met die storm s nachts gezeten)
Ik raad je aan om de witte leds te kopen, die geven zoveel licht dat je gehele rodpod bijna verlicht is, wel makkelijk met een donkere nacht.

Suc6 met de koop

rinus
Plaats reactie