nare ervaringen hengelsportwinkels


Plaats reactie
arnold fieret
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: betuwe

20-01-2004 18:23

mijn vraag aan jullie is of er nog meer mensen slechte ervaringen hebben
met hengelsport zutphen of met een andere hengelsportwinkel
ik heb het idee dat er maar weinig winkels zijn waar je deskundig geholpen word de meeste zijn er alleen maar op uit om jou in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk te verkopen maar service vergeet het maar
ik zal jullie mijn ervaring die ik heb gehad met hengelsport zutphen uitleggen
sinds een jaar of twintig ben ik in het bezit van twee cjw glashengels
met die hengels heb ik al zoveel spannende momenten meegemaakt
dat ik er nooit geen afscheid van kan doen
in oktober 2003 gaat er helaas een oogje stuk dus ik kijk op het internet of er eventueel een cjw dealer bij mij in de buurt zit om dat ik amsterdam te ver vind mijn oog valt op de site van hengelsport zuthen die aangeven cjw dealer te zijn dus ik bel en er word mij vertelt dat als ik de hengel bij hun langsbreng zij hem op de beurs in utrecht aan cor van spinhoven af zullen geven ter reperatie dit lijkt mij een goede oplossing dus ik lever de hengel bij hun af ze zouden mij bellen als de hengel klaar was
in januari van dit jaar besluit ik om hengelsport zutphen maar eens te bellen hoe het verloopt met de reparatie van mijn hengel
ik krijg te horen dat mijn hengel gerepareerd is door cor en per post onderweg is naar hengelsport zuthen
ik besluit op maandag 19 januari mijn hengel op te halen
in de winkel word mij door de verkoper vertelt dat hij per ongeluk het oogje wat gerepareerd is weer heeft afgebroken
het zou volgens hem door cjw niet goed zijn gesoldeert
ik kijk eens goed naar mijn hengel en zie dat er eigenlijk niets gemaakt is
ik deel dit aan de verkoper mee en zeg dat ik het raar vind dat cjw er geen nieuw oog op gezet heeft hij zegt ook dat hij dat vreemd vind maar dat cor ziek is en dat iemand anders bij cjw de hengel gemaakt heeft
en dit erg ondeskundig gedaan heeft hij deelt mij ook mede dat hij vaker zulke slechte ervaringen bij cjw heeft gehad en geen hengels ter reparatie meer aflevert bij cjw
ik besluit om mijn hengel mee naar huis te nemen maar het verhaal zit mij niet lekker dus ik besluit om cor van spinhoven zelf op te bellen
van cor krijg ik te horen dat hengelsport zutphen helemaal geen hengel
ter reparatie heeft aangeboden en hij mijn hengel nooit op de beurs in utrecht van hengelsport zutphen heeft gekregen hij heeft een keer een paar hengels aan hun verkocht maar dat was alles en dat ik mijn hengel wel naar hem kon opsturen dan zou hij een nieuw oogje er opzetten
conclusie is: hengelsport zutphen heeft mijn hengel nooit aan cjw ter reparatie aangeboden maar zelf geprobeert het oogje te solderen
toen dat niet lukte probeerde ze de schuld op cor van spinhoven af te schuiven
ik ben benieuwd naar jullie ervaring met deze hengelsportzaak of met anderen
mvgr
arnold
Laatst gewijzigd door arnold fieret op 20-01-2004 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

20-01-2004 18:34

Ja ik had gebeld, omdat hij tegen mij had gezegd dat hij nog een molen had die ik zocht,
Wij afspraak maken over de prijs helemaal toppie en ikke vet blij
Hij zou het op de post doen en onder rembours naar me opsturen.
2.5 weken later nog niets ontvangen, ikke bellen word mij doodleuk verteld ja er is een fout gemaakt en dat ze die molen helemaal niet hebben laat staan gehad :x :evil: :evil: :x
Dat is mijn eerste en laatste ervaring met Hengelsport Zuthpen
lars kern
Berichten: 697
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: capelle a/d ijssel

20-01-2004 20:27

rodrigo de zaak waar 75 jaar service en kwalitiet hoog staan.


en dit zeg ik! heerlijke zaak man is gewoon eerlijk, smeert je niets aan,


hij is wel bang voor diefstal maar als je wat ouders bent of vaker komt vertrouwd ie je echt en daar hoe ik van
behandel een karper zo als je zelf wil worden behandelt
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

20-01-2004 22:47

Ik en vele anderen hebben toch weer een andere ervaring met hengelsport Zutphen.
Toevallig zit ik in de beurscommissie voor de Carp 2004. (Karperstudiegroep zwolle) Bedoeling is dat ik samen met een andere jongen prijsjes regel voor de verloting ten behoeve van het IJsselspiegelkarperproject.
Hengelsport Zutphen was zeer gul wat dat betreft en stelde geheel kosteloos maar liefst 2 volledige karperhengels met molens beschikbaar, een weegschaal en een volledige rigtas...Daar kwam nog eens bovenop dat hij voor alle leden van de ksn regio zwolle het hele jaar 10 % korting geeft in de winkel.

Dus wat ons betreft een zeer geschikte zaak!

Saron en Roy
Dit is pas een BIG :-)
Steffan Kleijzen
Berichten: 40
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00
Locatie: Enschede

20-01-2004 23:10

Als 1 iemand een slechte ervaring hoeft dit niet te betekenen dat het dan altijd zo gaat. Ik werk zelf in een winkel waar service hoog in het vaandel staat maar hoe goed je ook je best doet er kan altijd iets fout gaan en je hebt altijd klanten die niet tevreden zijn.

Verder heb ik goede en zeer positieve ervaring met hengelsport Zutphen heb er laatst nog een nieuwe stretcher gehaald voor een goede prijs en ben zeer goed geholpen. Vind het persoonlijk een beetje laf om een zaak zo zwart te maken op internet probeer eerst met de winkel er zelf uit te komen en als dat niet lukt zeg dan dat je verdere stappen onderneemt zodat ze eventueel als nog de kans hebben om tot een goede oplossing te komen.

Groeten Steffan
arnold fieret
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: betuwe

20-01-2004 23:48

oke er kan altijd wat mis gaan hoezeer je ook je best doet maar wees dan eerlijk en vertel de klant wat er gebeurt is maar ga niet domweg staan liegen

mvgr

arnold
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

21-01-2004 09:08

beste arnold

beide eigenaren van hengelsport zutphen ken ik als zeer integer en eerlijk.
mischien dat jouw ervaring helaas negatief geweest is wat natuurlijk nooit fijn is.
ik had inderdaad ook eerst geprobeerd om er met hun uit te komen voordat ik hier uitgebreid over op het internet schrijf.
ik heb van de zomer een deal met ze gemaakt over een set optonics (fox) 2 dagen later belden ze mij op dat de gewenste optie die ze mij hadden toegezegd op die set niet mogelijk was ,we zijn toen samen naar een oplossing wezen zoeken en zijn mij heel erg tegemoet gekomen waarbij ik zeker weet dat ze minimaal 100 euro erbij in zijn geschoten.ik vindt dat ik dit ook even moet vermelden,daar overal fouten gemaakt kunnen worden en ik zeker jouw grieven begrijp.
ik weet haast zeker als je met beide heren nogmaals om de tafel gaat zitten en dit voorlegd,je gecompenseerd wordt voor jouw negatieve ervaring.

hopend dat je toch nog een fijn visseizoen mag belevenen vele runs mag krijgen op je hengels.

groeten paul veenendaal :lol:
Valentijn Huismans
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-01-2004 19:07
Contacteer:

21-01-2004 19:16

Tja, soms gaat iets wel eens mis. Je had begrepen dat de hengel naar CJW zou worden gezonden maar voor dit soort kleine rearaties hebben we een hengelbouwer die zeer veel reparaties voor ons doet.

Dit is de eerste keer dat er een klacht onstaat over een reparatie en tja...dat kan helaas gebeuren. Blijkbaar had u begrepen dat de hengel naar amsterdam zou worden gezonden maar dat hebben wij volgens mij niet verteld. Blijft dat wij verantwoordelijk zijn voor het goed uitvoeren van reparaties en onze excuses dat dit niet helemaal goed is gegaan.

Ik hoop niet dat u teveel heeft betaald.......(niets toch? :o )

Bedankt voor de gratis reclame!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

21-01-2004 19:30

Nou Valentijn,

Een nog mooiere gratis reclame??

Hij ligt nu helemaal "voor open doel".
Groet'n Henk..

still growing Old.
lars kern
Berichten: 697
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: capelle a/d ijssel

21-01-2004 21:16

trouwens waar mensen werken worden foute gemaakt
behandel een karper zo als je zelf wil worden behandelt
arnold fieret
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: betuwe

21-01-2004 22:41

zo te horen hebben jullie gelukkig nog tevreden klanten
ik heb al eerder aangegeven dat ik het best begrijp als er iets misgaat
alleen blijven jullie gewoon doorliegen
de afspraak met jullie was dat de hengel naar cjw zou gaan en jullie hebben me zelf gezegd dat je de hengel aan cor zou geven op de beurs in utrecht als je me toen vertelt had dat er iemand anders was die de reparatie zou uitvoeren had ik dat geen enkel probleem gevonden
zelfs toen ik jullie opbelde om te vragen of mijn hengel al gemaakt was
werd er door jullie gezegd dat je cor wel even zou bellen en de volgende dag hoorde ik van jullie dat cor de hengel gemaakt had en naar zutphen opgestuurd heeft
toen ik de hengel op kwam halen werd mij verteld door de verkoper dat niet cor maar iemand anders bij cjw de hengel gesoldeert had
en nu wil je mij en alle anderen die dit lezen wijsmaken dat je nooit gezegd had dat de hengel bij cjw gemaakt zou worden het is niet alleen dat jullie tegen mij hebben gelogen maar jullie hebben ook een gerenomeerde hengelbouwer zwart staan maken terwijl die hier niets vanaf wist
jullie hebben mijn vertrouwen beschaamd en als je denk dat jullie dmv te liegen tegen je klanten een zaak kan runnen dan wens ik jullie heel veel succes want dat hebben jullie dan zeker hard nodig!

mvgr

arnold
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

22-01-2004 00:16

Arnold,
leuk en aardig maar denk je niet dat je dit beter met de winkelier uit kunt vechten door er even prive langs te gaan in plaats van dit via het board uit te moeten vechten?

Dit begint een beetje te ruiken naar een revancheactie en daar zit denk ik niemand op te wachten, ook al is het niet helemaal gegaan zoals het zou moeten dan denk ik dat je dit in goed overleg altijd weer recht kan buigen. Ik ken de zaak in kwestie niet en zal hier dus ook geen oordeel over vellen

Kom je er dan niet uit dan zijn er andere juridische stappen/wegen die je kunt bewandelen indien men dit noodzakelijk zou achten, natuurlijk rechtevenredig aan de situatie.

Ik moet ook zeggen ik snap stap 1 al niet, als je hem gemaakt wilt hebben neem dan direct contact op met Dhr Spinhoven zelf scheelt je weer een tussenpersoon maar goed c`est ca.

MVG,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 22-01-2004 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
jan van kranenburg

22-01-2004 00:31

Geen goede aktie, Arnold.
Kan wel je frustratie begrijpen, maar dit soort zaken moet je prive zien op te lossen.

Had vorig jaar zelf ook een echt klote ervaring met een winkel; heb dit ook op het board gezet, echter zonder namen te noemen.
Had me voorgenomen nooit meer bij die bewuste winkelier te komen, maar dat moment kwam toch enige maanden later.
Toen zaak uitgepraat. Resultaat: Ik heb een uitstekende hengelsport-winkel gevonden, en die winkelier heeft een goede klant.

mvg

Jan
arnold fieret
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: betuwe

22-01-2004 00:40

beste peter je heb helemaal gelijk maar ik was zo teleurgesteld want ik had zo veel zin om weer met die hengels te gaan vissen ik moest het gewoon even kwijt ik heb er zo een hekel aan als mensen gewoon staan te liegen ik denk ook niet dat dit de beste manier is
ik denk dat ik maar verhuis naar groningen want ik heb gehoord dat er daar nog mensen zijn die je wel kan vertrouwen en er schijnen ook hele mooie karpers rond te zwemmen

mvgr

arnold
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

22-01-2004 10:24

Arnold,
Net als Jan snap ik je frustatie wel begrijp dat niet verkeerd.

Je bent trouwens welkom, heb nog een huis te koop staan dus ben je ook hierin direct voorzien :)

groet,
Peter
arnold fieret
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: betuwe

22-01-2004 11:53

beste peter als je een vrijstaand huis met ongeveer 1000 m2 grond hebt
voor niet al te veel geld laat het me dan even weten
bij midwolda komt toch de blauwe stad hoe denk jij daar over?

mvgr

arnold
Plaats reactie