Winter


Plaats reactie
Vincent Graaf
Berichten: 91
Lid geworden op: 29-06-2015 09:25

02-10-2015 20:51

Gebruiken jullie een korte onderlijn in de winter ?? En klopt het dat popus alleen in kleine bakjes verkrijgbaarzijn. En als jullie met popupsvissen wat voeren jullie dan bij in de winter
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

02-10-2015 22:04

Zoek en gij zult vinden.
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&days=1&keywords=Winter
80 resultaten als je winter opzoekt en daarna aanpak opzoekt tussen die reslutaten.

Zoek ook op google. Karpervissen in de winter. Eerste resultaat
http://www.ciproboilies.nl/Karpervissen-in-de-winter.
http://www.karpervissenuniversiteit.nl/ ... nter-tips/

Als je nou eerst is zoekt voordat je iets vraagt vincent.
Is niet de eerste keer dat dit je verteld word. Ben nog geen 5 min bezig geweest om deze artikelen te vinden.
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

02-10-2015 22:18

Lees het verhaal van rik en je weet genoeg voor deze winter. Daarna je aanpak aan.je eigen visserij eventueel aanpakken.

Heb het trouwes pas geleden keer door gelezen rik. 1 ding zou ik anders doen :p. Je brolly staat erop. In het najaar komt mn tent uit de kast en de kachel haha. En dan april weer de brolly ligt er net aan wat het weer doet.
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

14-11-2015 15:38

doe niet zo betweterig Damian ,je klinkt als mn moeder, dit is een Forum daar mag je vragen, je hoeft toch niet te antwoorden als je geen zin hebt.

Vertel die jongen hoe de zoekfunctie werkt, maar niet op zo'n toon aub!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

14-11-2015 20:36

Idd korte onderlijn en popups kun je bij een boilieboer in hrotere aantallen halen maar waarom zou je dat willen??

En qua voeren zou ik je duivemvoer of noten adviseren.. maar houdt het wel compact.
En vergeet niet elk water is anders net als elke vis.

Succes.
Oja joh!!!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

15-11-2015 01:15

Gebruiken jullie een korte onderlijn in de winter ?? En klopt het dat popus alleen in kleine bakjes verkrijgbaarzijn. En als jullie met popupsvissen wat voeren jullie dan bij in de winter
A) wat is kort, wat is lang? B) Nee.., zoekfunctie: BM, en bezoek site. C) Pop ups, je hebt er dan toch genoeg van :D. Of een handje snel oplossende pellets, pva zakje of lokvoer, evt. met method lood...

Arno Bijl schreef:doe niet zo betweterig Damian ,je klinkt als mn moeder, dit is een Forum daar mag je vragen, je hoeft toch niet te antwoorden als je geen zin hebt.
Had ie blijkbaar wel zin in Arno, maar ook van hem stel je z'n conclusie niet op juiste waarde. Da's twee maal binnen een week tijd :wink:.

Vertel die jongen hoe de zoekfunctie werkt, maar niet op zo'n toon aub!
Heb ik 'm waarschijnlijk ook al eens gedaan :D ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

15-11-2015 13:18

Arno Bijl schreef:doe niet zo betweterig Damian ,je klinkt als mn moeder, dit is een Forum daar mag je vragen, je hoeft toch niet te antwoorden als je geen zin hebt.

Vertel die jongen hoe de zoekfunctie werkt, maar niet op zo'n toon aub!


het is al in meerdere topics uitgelegd. En niet alleen door mij arno. Als iemand constant topics blijft openen terwijl al een paar jeer gesuggereerd is dat meneer eerst de zoekfunctie moet gebruiken word ik er kortaf op ja. Beetje eigen initiatief i.p.v. meteen vragen.zonder te zoeken.
Plaats reactie