Piet Vogel Rigsolutions


Plaats reactie
leon leendert
Berichten: 144
Lid geworden op: 26-05-2013 10:13

06-11-2013 20:18

Ik ben wel een fan van endtackle,..een zakje van dit en wat spullen van dat,..eigenlijk ben ik al jaren in het bezit van een bomvolle tas vol met endtackle van diverse merken met toch wel een voorkeur voor solar en atomic.
Mijn viswinkel heeft het totale pakket van Rigsolutions en aangezien ik vrij nieuwsgierig ben kon ik het niet laten om wat zakjes en pakketjes open te maken.
Ik moet zeggen dat ik bijvoorbeeld van de skinny en de stripit behoorlijk vrolijk werd en zeker toen ik de gemiddelde prijs zag van de haken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen met het materiaal van Rigsolutions.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

06-11-2013 21:14

Leuk filmpje van Piet Vogel en die ziekelijke Pilaar :wink: op karperfilmpjes, leuk pakketje samengesteld genoemd de rigbox voor €19.95, ik denk dat het zeker het proberen waard is voor deze schappelijke prijs.

Groet, Peter

Ps rennen ouwe je hebt beet, en eens een knoop in de haakbocht altijd een knoop in de haakbocht.haha
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

06-11-2013 21:29

leon leendert schreef:Ik ben wel een fan van endtackle,..een zakje van dit en wat spullen van dat,..eigenlijk ben ik al jaren in het bezit van een bomvolle tas vol met endtackle van diverse merken met toch wel een voorkeur voor solar en atomic.
Mijn viswinkel heeft het totale pakket van Rigsolutions en aangezien ik vrij nieuwsgierig ben kon ik het niet laten om wat zakjes en pakketjes open te maken.
Ik moet zeggen dat ik bijvoorbeeld van de skinny en de stripit behoorlijk vrolijk werd en zeker toen ik de gemiddelde prijs zag van de haken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen met het materiaal van Rigsolutions.


Ik heb die rigbox besteld en ben zeer benieuwd.

Momenteel gebruik weleens Double ID Hooklink van Piet, bevalt me prima. Veel makkelijker te strippen
ook dan bijvoorbeeld Snakebite van Kryston.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

22-11-2013 18:30

'Hoorde van een klein op karper gesorteerde winkelier dat RS slecht werd aangeleverd en hij er daarom mee gestopt was. Vervolgens loop ik een wat beter gesorteerde zaak binnen voor een nieuwe kleur van de free fall leaders en deze vertelde weer totaal geen problemen te hebben met levering...

Maar zeker goede betaalbare spullen!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

26-11-2013 14:48

En, hoe bevalt hij Kulk?
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

26-11-2013 16:00

Bjorn Schoemacher schreef:En, hoe bevalt hij Kulk?


Ziet er goed uit! Vissen staat echter op een laag pitje momenteel dus heb nog geen onderlijnen
geknoopt.

Maar ik heb alle spulletjes wel al in handen gehad en ik vind het een leuk setje voor dat geld.
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

19-12-2013 08:34

De spullen van Piet Vogel Rigsolutions zien er niet alleen goed uit ze zijn ook goed. Daarnaast is een materiaal net als Free Fall innovatief.

Zelf heb ik daarom ook diverse dingen van Piet in mijn tacklebox liggen.
Heb de Rigbox ook bestelt vond het een leuke aanbieding en kan de spullen goed gebruiken.
Wouter Scherrenberg
Berichten: 137
Lid geworden op: 05-11-2012 18:16

08-01-2014 08:34

Ik ben ondanks dat ik graag met andere merken werk toch voor een groot deel overgestapt op Piet Vogel producten.

Skinny - Geweldig soepele en vooral sterke onderlijn.
Down 2 earth - Wil geen andere gevlochten hoofdlijn meer!
Tackle box - Goed, sterk, en niet zo duur als fox oid.
Haken - iets minder scherp dan reguliere merken, maar erg sterk.
Tools (scharen, boilienaald etc) - zijn goedkoper dan andere merken.

Over het algemeen ligt de prijs van Piet Vogel producten wat lager dan de rest, en in veel gevallen dezelfde kwaliteit of zelfs betere kwaliteit!
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

08-01-2014 18:31

Had de tacklebox graag iets lichter gezien .
ding weegt behoorlijk wat .
rest top producten !
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
JW Trip
Berichten: 141
Lid geworden op: 01-06-2011 17:34
Locatie: Prov. Groningen

10-01-2014 13:00

Ik heb de Piet Vogel Rigbox ook enige tijd geleden besteld. En heb direct een aantal rigs geknoopt. Dit was de eerste keer dat ik zelf mn onderlijnen heb geknoopt en met de tips van Piet vanuit het filmpje erbij ben ik erg tevreden met het resultaat. Zelf variëren in lengte is het allermooiste, heb een aantal lange (voor echte prut/veen bodems) en dit bevalt zeer goed!

En ze werken ook nog. Tot nu toe twee vissen mogen vangen op de zelf geknoopte rigs, en ze zaten beide mooi gehaakt!

Ik vind het een top box voor een schappelijke prijs!
Wouter Scherrenberg
Berichten: 137
Lid geworden op: 05-11-2012 18:16

10-01-2014 13:39

Ik had toch echt even moeten afkloppen toen ik mijn vorige post neerzette;

Zojuist brak 1 vd 2 klipjes van de tacklebox af. Eigen fout, schaar zat er tussen. :evil:
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

13-01-2014 15:57

Even off topic.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe lijn van Piet Vogel de Revo op "papier" lijkt me dat wel een goede lijn.
Plaats reactie