Fox Arma Mesh?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc Doensen
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-06-2013 15:30

17-06-2013 15:34

Hallo,

Sinds enige tijd zijn er een tweetal fox netwerk producten op de markt gekomen die hetzelfde zijn als de PVA producten maar daarentegen niet oplossen.
Nu is mijn vraag wie kan mij het specifieke verschillen tussen Fox Arma Mesh Bait Meshing en Fox Arma Mesh Protective Hookbait Mesh aangeven.
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

17-06-2013 16:10

Even googlen,

Tadaa

Fox Arma Mesh Protective Hookbait Mesh

Arma Mesh is simpelweg een van de grootste vooruitgangen in haakaas systemen ooit en leverbaar op 7 meter kokers in Narrow en Wide varianten. Er zijn Fine en Heavy uitvoeringen leverbaar. Arma Mesh is een stug achthoekig geweven gaas, vergelijkbaar met PVA, maar is daarentegen van nylon gemaakt en LOST DUS NIET OP IN WATER. In plaats van een hoopje voer rond je haakaas leggen zoals PVA doet, rijg je Arma Mesh net als een boilie op je hair, zo simpel is het. Arma Mesh stelt je in staat volkomen unieke haakaasjes te maken; niet alleen kun je nu hele zachte aasoorten zoals brood, vlees, kaas, garnalen en deeg perfect op afstand vissen, je kunt nu ook vissen met aas dat niet op een hair te rijgen is zoals hennep, tonijn, mini pellets, boiliekruim en gemalen brood. Je fantasie is de enige beperking. Arma Mesh is ook perfect voor het beschermen van je haakaas tegen ongewenste tafelgasten en door pellets in gaas te verpakken vergoot je hun levensduur onderwater enorm. Kies de Fine uitvoering voor de meeste vissituaties maar kies voor de Heavy versie waar kreeften of krabben voor problemen zorgen. Weg met die panties, hier komt Arma Mesh.
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
Marc Doensen
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-06-2013 15:30

17-06-2013 17:21

Davy Meulenberg schreef:Even googlen,

Tadaa

Fox Arma Mesh Protective Hookbait Mesh

Arma Mesh is simpelweg een van de grootste vooruitgangen in haakaas systemen ooit en leverbaar op 7 meter kokers in Narrow en Wide varianten. Er zijn Fine en Heavy uitvoeringen leverbaar. Arma Mesh is een stug achthoekig geweven gaas, vergelijkbaar met PVA, maar is daarentegen van nylon gemaakt en LOST DUS NIET OP IN WATER. In plaats van een hoopje voer rond je haakaas leggen zoals PVA doet, rijg je Arma Mesh net als een boilie op je hair, zo simpel is het. Arma Mesh stelt je in staat volkomen unieke haakaasjes te maken; niet alleen kun je nu hele zachte aasoorten zoals brood, vlees, kaas, garnalen en deeg perfect op afstand vissen, je kunt nu ook vissen met aas dat niet op een hair te rijgen is zoals hennep, tonijn, mini pellets, boiliekruim en gemalen brood. Je fantasie is de enige beperking. Arma Mesh is ook perfect voor het beschermen van je haakaas tegen ongewenste tafelgasten en door pellets in gaas te verpakken vergoot je hun levensduur onderwater enorm. Kies de Fine uitvoering voor de meeste vissituaties maar kies voor de Heavy versie waar kreeften of krabben voor problemen zorgen. Weg met die panties, hier komt Arma Mesh.


Bedankt voor het zoeken, maar dat heb ik ook gevonden ja.
De prijzen van beide producten verschillen nogal.
Dus wil ik weten wat het verschil is aangezien bij beide hetzelfde verhaaltje staat.

http://www.henkkoster.nl/epages/61932441.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61932441/Categories/%22Totally%20Carp%22/FOX/%22PVA%20Products%22

Maar kan het misschien zijn dat het dezelfde producten zijn maar alleen dat het jaar van uitbrengen verschilt (een product bijvoorbeeld uit 2012 en de andere uit 2013)?
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

17-06-2013 17:44

Nope, de eerste is een voordeelpakket.
2 kokers in 2 verschillende diameters, de 2e is gewoon een enkele koker.
Beide zijn de niet oplosbare variant.
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
maurice van driel
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-03-2008 17:19

17-06-2013 17:51

ik heb ze alle2 ..,, de Fox Arma Mesh Protective Hookbait Mesh is fijner van gaas ,, de ander is groffer en grotere mazen,, ik gebruik het liefst de fijnere,, en goedkoper en 2 meter meer,, en van allebei krijg je maar 1 koker geen voordeelpakket,,,
Gebruikersavatar
Marc Doensen
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-06-2013 15:30

17-06-2013 18:39

Oke bedankt beide voor de moeite en de antwoorden!
Dan weet ik bij deze voldoende.
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

17-06-2013 22:25

Heb nog eens gekeken, is idd geen voordeelpakket, had het verkeerd gezien.
Maar die fijnere met 2 meter meer is dus 8,95 terwijl die grove maar 5 meter heeft en die kost 16,95??

http://www.henkkoster.nl/epages/6193244 ... roducts%22
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
maurice van driel
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-03-2008 17:19

18-06-2013 14:08

ja scheelt een paar euro .. waar ze dat vandaan halen geen idee.. je gooit het na gebruik toch weg . de inhoud in het water en het netje in de zak .>> verteerd zo moeilijk een nylon boilie ..
Plaats reactie