trigger rig in combinatie helikopter set uo


Plaats reactie
henry hummmel
Berichten: 524
Lid geworden op: 20-10-2007 15:57
Locatie: ter apel
Contacteer:

18-01-2013 08:01

Voor en dit jaar te bevissen stek krijg ik te maken met een stuk water wat over de gehele lengte voorzien is van en dikke lag rottend blad .
Er houd zich echter wel vis op en heb er met de pen al redelijk wat vissen gevangen .
Om toch wat effectiever te kunnen vissen wil ik af en toe een nachtje doorhalen .
In mijn gedachten heb ik gekozen voor een trigger rig ( pop up )in combinatie met een helikopter setup om zo uit te sluiten dat ik in de rommel kom te liggen .
Echter heb ik nul komma nul ervaringen met de hakende werking van deze rig .
Om op deze stek met een chod rig te gaan vissen is nog niet aan de orde omdat het gaat om vrij maagdelijke vissen die je op 1 of andere manier toch meer richting de mondhoek haakt met een chodje .
En dan heb ik verschillende lengtes geprobeerd en toch zaten ze me te veel richting de mondhoeken gehaakt.
Dus wie heeft ervaring met deze rig en hoe haakt hij in en welke lengtes gebruiken jullie voor de afzonderlijke delen
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

19-01-2013 18:53

ik probeert maar ik ving nog lang niet genoeg naar mijn gedachten , toen ben ik overgestapt naar een banana rig en ging ik stukken beter vangen.
( wel pva met pva wokkel op de haak om toch neit per ongeluk nog een blaadje de prikken )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Plaats reactie