Korda N-Trap


Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

14-02-2012 11:14

Ja Piet, het fijne weet alleen jij en ik denk ook niet dat je daarover zomaar het achterste van je tong zal laten zien hier. Maar volgens mij is er wel het één en ander voorgevallen.
Vandaar dat ik zei dat de waarheid wel iets anders lag.

Ik heb een testvisser van Atomic gesproken die er ook niet te veel over kwijt wou maar zijn blik vertelde genoeg. Hij zei iig wel dat het een heel ander product was van hun. Ik snap dan alleen niet dat ze dan geen totaal andere naam kiezen maar goed.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

14-02-2012 11:30

Eus
Ik denk niet dat het nodig is dat verhaal naar buiten te brengen want geloof me er is weinig gebeurd! PB had eerder reden tot boosheid maar dat ter zake. De naam had ik zelf nooit zo gedaan maar als mensen teleurgesteld zijn denken ze veelal met hun hart en niet met hun hersens. Als je nu zo een mooi nieuw product hebt ontwikkeld wil je toch niet dat het gelinkt wordt met een al jaren bestaand product!
Ik weet het is niet mijn pakkie aan want ik heb niets meer met PB te maken. Toch is het wel mijn kindje geweest en kan ik nog immer slecht tegen uitspraken die doen vermoeden dat PB een ander bedrijf zou hebben benadeeld en dat is in dit geval al helemaal niet aan de orde!
Gr Piet
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

14-02-2012 11:58

Oh Piet, maar ik suggereer ook absoluut niet dat PB een ander bedrijf zou hebben benadeeld hoor.

Zo zie je maar hoe snel je op het verkeerde been wordt gezet door dingen die je hoort, fijn dat je dat iig recht hebt gezet.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."