Solar ball bearings swivels maatje 8


Plaats reactie
robin sterk
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-07-2011 14:29

18-07-2011 14:52

Beste boarders,

Ik ben sinds 2 jaar serieus en met veel plezier bezig met de hobby die wij allemaal beoefenen. Nu had ik een vraagje aan jullie allemaal wat betreft de Solar ball bearings waar ik gisteren wat over heb gelezen in het laatste boek van Alijn Danau.

Kunnen deze speciale swivels meerwaarde opleveren ten opzichte van de normale maatje 8 swivels!? Zo ja op welke manier/wijze? Er word aangegeven dat deze swivels meer bewegingsruimte creeren en dus zorgen voor een betere 'hooking arrangement. Hoe komt dit in de raktijk dan tot stand?

Iemand die ervaring heeft met deze swivels? Of weet hoe deze werken? Alle advies is welkom!

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Robin Sterk
Koen de Been2
Berichten: 331
Lid geworden op: 19-09-2009 17:37
Locatie: Brabant

22-07-2011 10:03

Hoi Robin,


Ik gebruik deze wartels enkel voor de bevestiging van mn chod-rigs op mn leaders. Dit vanwege de hele goede bewegingsvrijheid wat deze wartels wel bieden tegenover een normale wartel.
Alles kan 360graden draaien wat de bewegingsvrijheid en inhaking van de chod verbeterd ten opzichte van een normale wartel. Enig grote nadeel is dat ze erg zilver zijn wat de karper eventueel kan zien, ik heb er nog niet minder op gevangen.
Plaats reactie