ik wil binnekort leadcore gaan kopen , maar heb helmemaal geen ervaring met leadcore ..
wat vinden jullie de beste ?
moet ik ergens op letten gewicht ofzo ?
mvg jeffrey
beste leadcore
- jeffrey van osch
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
www.Force1baits.nl
- leen goudappel
Solar vind ik persoonlijk goed.
Zwaar en mooie kleur,en zeer stevig! En pluizen doet hij nauwelijks tot niet!
Zwaar en mooie kleur,en zeer stevig! En pluizen doet hij nauwelijks tot niet!
.
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
- jeffrey van osch
per rol of kant en klaar nemen ?
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
www.Force1baits.nl
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Ik zou altijd voor een klosje gaan. Kun je inspringen op lengte's, en meer van dat. Je eigen favo wartel splicen etc.
Solar vind ik op het moment het prettigst, het soepele die de contouren van de bodem beter volgt dan die stijve klotezooi van FOX bijvoorbeeld. Daar zit me toch een stugge kern in zeg, een halve meter blijft zo recht staan. En dan beweren dat het de contouren van de bodem volgt. Op straatstenen ja, of een asfaltweg
Downforce van PB is ook zo'n soepele, dan niet DE soepelste..
Gebruik Leadcore en Voorslag alleen als je Lood, Lijn en Leader lost bij eventuele lijnbreuk, andere systemen zijn niet veilig genoeg.
Komt ie weer:

Solar vind ik op het moment het prettigst, het soepele die de contouren van de bodem beter volgt dan die stijve klotezooi van FOX bijvoorbeeld. Daar zit me toch een stugge kern in zeg, een halve meter blijft zo recht staan. En dan beweren dat het de contouren van de bodem volgt. Op straatstenen ja, of een asfaltweg
Downforce van PB is ook zo'n soepele, dan niet DE soepelste..
Gebruik Leadcore en Voorslag alleen als je Lood, Lijn en Leader lost bij eventuele lijnbreuk, andere systemen zijn niet veilig genoeg.
Komt ie weer:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
- remon van dusschoten 2
- Contacteer:
Sven je ben heel goed bezig je kunt het niet genoeg promoten dit systeem werkt zeker perfect en 100 % veilig heel goed man. Ik zelf vis ook zo met prima resultaten de leadcore is prima van pb die van solar ken ik helaas niet. Als je het over leadcore heb is er denk ik geeneen die de contouren van de bodem volgen zal, wel is er leader materiaal op de markt te krijgen die dit dus wel zal doen voor 90 % nammelijk, het leader materiaal van Rig Solution van Piet Vogel dit is een totaal nieuw product dat alleen de core is zonder de lode kern je kun het splicen net als andere leadcore en ook passen er beads of anderen zaken op dit soepelen er verzwaarden product. Het is een aanwinst binnen de Karpervisserij wat je zeker helpen zal die dikke te vangen
voor meer info kijk eens op de site van piet
voor meer info kijk eens op de site van piet
- jasper van gelderen
mooi systeem ziet er goed uit
maar kan iemand mij precies uitleggen wat dit voor nut heeft en hoe die rubber kraal onder het lood vast blijft zitten (op quick change wartel pinnen?)
ik heb tijdje de leadcore van star baits gehad en vond die best goed zeer scheur bestendig goede kleur maar wel stug:(
maar kan iemand mij precies uitleggen wat dit voor nut heeft en hoe die rubber kraal onder het lood vast blijft zitten (op quick change wartel pinnen?)
ik heb tijdje de leadcore van star baits gehad en vond die best goed zeer scheur bestendig goede kleur maar wel stug:(
groeten, jasper
"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
-
Aan het einde van je wartel een swivel maat 10 en dan kan de bal er zo over heen.
Neem je hem van ACE dan heb je twee kanten de kleine voor in werpen en de grote kant bij uit varen.

Neem je hem van ACE dan heb je twee kanten de kleine voor in werpen en de grote kant bij uit varen.

- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Als je vastzit aan een maatje 8 wartel dan vond ik die Twin Bore Bead van JRC perfect. Als je die dan met het ruime gedeelte over de wartel schuift dan heeft het in natte toestand precies genoeg weerstand om de eerste tik van het lood te doorstaan. Daarna schiet het dingetje los en is de totale weerstand van het lood niet meer door de vis te gebruiken om een haak eventueel te lossen.
In principe zou je de kraal inderdaad andersom kunnen vastmaken maar ik ben daar geen voorstander van daar die dan veeel meer weerstand en dus tijd nodig heeft om los te raken. Beter zeker je het geheel met een stukje PVA. De foto die Henk laat zien is het dingetje zoals ik het het eerste zag, en vind ik veel effectiever en veiliger dan al die dingen waar tot nu toe over geschreven was..
In principe zou je de kraal inderdaad andersom kunnen vastmaken maar ik ben daar geen voorstander van daar die dan veeel meer weerstand en dus tijd nodig heeft om los te raken. Beter zeker je het geheel met een stukje PVA. De foto die Henk laat zien is het dingetje zoals ik het het eerste zag, en vind ik veel effectiever en veiliger dan al die dingen waar tot nu toe over geschreven was..
- jeffrey van osch
het is uiteindelijk kryston score geworden : http://www.crazycarp.com/64/Kryston-Score.html
iemand ervaring ?
iemand ervaring ?
www.Force1baits.nl
www.Force1baits.nl
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Waarom heb je die gekozen dan?
Ik heb het spulletje ook wel eens gebruikt nu je het zo noemt, maar waarom niet meer weet ik ook niet...
Ik heb het spulletje ook wel eens gebruikt nu je het zo noemt, maar waarom niet meer weet ik ook niet...
- jeffrey van osch
ze hadden keus uit fox ( waaruit jij aangaf niet geweldig te zijn ) en deze , dus daarom is het deze geworden .
ik moet zeggen dat hi wel lekker makkelijk te splicen is ..
ik moet zeggen dat hi wel lekker makkelijk te splicen is ..
www.Force1baits.nl
www.Force1baits.nl
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Deze is het dan:

Inderdaad een goede ook, hier hing ie nooit meer in de schappen. Daarom. Niet omdat ie zo slecht is.
Splicen doet ie goed, kern is soepel en nog echt lood.. Kleur is ook mooi neutraal, steekt nergens tegen af...

Inderdaad een goede ook, hier hing ie nooit meer in de schappen. Daarom. Niet omdat ie zo slecht is.
Splicen doet ie goed, kern is soepel en nog echt lood.. Kleur is ook mooi neutraal, steekt nergens tegen af...
- jeffrey van osch
ja dat is hem idd geworden heb er al een paar gemaakt
www.Force1baits.nl
www.Force1baits.nl