PB Extra Safe Ready Made Heli-Chod Leader


Plaats reactie
Gebruikersavatar
dylan ballijns
Berichten: 40
Lid geworden op: 28-05-2010 20:03

31-05-2010 21:13

hallo medevissers.

heeft iemand ervaring met de PB Extra Safe Ready Made Heli-Chod Leader ik wil deze proberen zijn der al meerdere mensen die hem hebben geprobeert en hoe beviel die. en anders wat zou je anders aanraden.


Afbeelding
alvast bedankt
Als ze me Missen dan ben ik Vissen
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

03-06-2010 19:16

Dag Dylan,

Ik zie dat je tot op heden nog geen antwoord hebt gehad op je vraag.

Ik kan gezien mijn betrokkenheid bij PB niet objectief oordelen en zal daarom ook niks zeggen over wat ik van het product vind.
Mocht je echter vragen hebben over het specifieke gebruik van de leaders en de gedachte erachter dan ben ik natuurlijk bereid om die te beantwoorden.
Wellicht dat iemand anders je dan de gebruikerservaringen kan vertellen.

Vriendelijke groet,

Bart
Gebruikersavatar
dylan ballijns
Berichten: 40
Lid geworden op: 28-05-2010 20:03

03-06-2010 20:02

hee.

leuk en bedankt dat je bereid ben om me te helpen.

groetjes dylan
Als ze me Missen dan ben ik Vissen
Arend Termorshuizen
Berichten: 260
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

04-06-2010 14:23

Deze montage kun je zelf ook maken met leadcore, helichod setje(de rubbertjes) of een antitangle rubber met een kraal met groot gat die je op het tapse eind van het rubbertje kunt fijntunen door de antitangle rubber meer of minder in het lood te schuiven en een lood bv Atomic.Insert eerst verwijderen.
Zie rig artikel van Martin Post"karper kan het schudden deel 2.
Ik vis zo ook al een jaar op een tip van Martin. Werkt perfect!! met korte rigjes. lood lost meteen en de rig schuift omhoog zodat t lood niet als hefboom wordt gebruikt.
Met Kordalood gaat het ook: insert verwijderen en een kordarubber in het gat. Dit ff opruimen met een boortje, zodat het rubber met daarin je wartel er makkelijk uit floept bij een aanbeet. Dit kan zowel met als zonder leadcore. Dit gebruik ik bv met 37/00 X-line, dus geen leadcore. Wel in open watersituaties. Vis ik al 2 jaar mee, werkt ook prima!!

Grtz

Arend
Gebruikersavatar
gerard mesman
Berichten: 88
Lid geworden op: 20-05-2008 11:12
Locatie: Valkenswaard

05-06-2010 10:31

Heb deze gister ook zelf gemaakt, vanacht ga ik hem testen.
Ben benieuwd, met name dat karpers het lood niet meer volledig kunnen gebruiken om de haak te lossen.
Vis hem overigens met chod rigje, 3/4 cm met daarop pop-up.
Te koop: Winkler prins encyclopedie. Reden: Vriendin weet alles beter.
Plaats reactie