Atomic Tackle Jel E Wyre


Plaats reactie
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

27-10-2009 18:21

Atomic Tackle biedt nu ook onderlijn materiaal met een coating aan. Heeft iemand ervaring met Jel E Wyre?
patrick eversen
Berichten: 14
Lid geworden op: 19-03-2006 08:22
Locatie: amsterdam

28-10-2009 06:31

dave,

atomic jel e wyre is hetzelfde als de producten van pb-products.
pb products doet een aantal van zijn producten aan atomic en die doet deze verkopen met een iets andere benadering van dezelfde naam.

dus als je iets van atomic wil kun je nt zo goed pb-products kopen is indentiek aan elkaar

groetjes

patrick
Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

28-10-2009 16:27

@patrick
volgens mij is het juist anders om...
volgens mij is pb products van atomic tackle
toen ik laatst een klosje kocht van pb products jelywire stond er ook de naam atomic tackle op
en de jel-e-wire van atomic tackle is gewoon de jelywire van pb products maar dan de verbeterde verzie

mvg, jasper
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
patrick eversen
Berichten: 14
Lid geworden op: 19-03-2006 08:22
Locatie: amsterdam

28-10-2009 18:57

denk dat dit juist andersom is
heb alles redelijk dichtbij meegemaakt dat pb de testlijnen binnen kreeg vanuit de fabriek dus denk niet dat dit van atomic afkomt


groetjes

patrick
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

29-10-2009 07:35

Mannen
Ik denk dat ik het zelf het beste even kan uitleggen. PB is natuurlijk niet van Atomic! Atomic heeft 2 jaar geleden PB mogen verdelen in Engeland. Vorig jaar zijn wij daarmee gestopt omdat wij niet tevreden waren. Daar is Atomic een beetje teleurgesteld over omdat PB net in de lift zat in Engeland met producten zoals Jellywire en Skinless. Wij doen het daar nu helemaal zelf en dat gaat heel erg goed.
Jel E Wire is gewoon het resultaat van die teleurstelling en is absoluut niet hetzelfde als de onze net zo als dat Sufix niet hetzelfde is. PB heeft een eigen innovatie afdeling die veel verder is dat deze merken want wij doen alles vanuit de praktijk. Helaas proberen de kopieermerken nadat wij een nieuw en getest product op de markt hebben gebracht altijd een graantje mee te pakken. Sufix was de fabriek waar PB hun in eigen ontwikkelde producten liet produceren, meer niet.
Dat Atomic het op die manier probeert zegt veel over hun mentaliteit!
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is geworden.
PB Products is voor en door karpervissers!
Gr Piet Vogel
Plaats reactie