PB green hornet


Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

11-11-2006 17:13

Ik vis al een behoorlijke tijd met verscheidene materialen onderlijnen van PB en heb er nog nooit een vis mee verloren. Ik denk inderdaad dat het wellicht een rolletje is dat niet goed is (bijvoorbeeld: Vocht tijdens opslag).

Je kunt ook een zelftest doen, dus er niet aan trekken met je handen maar doormiddel van tangetjes. Simpelweg de druk op de onderlijn en haakknoop zodanig opvoeren dat hij breekt, breekt hij snel dan kun je het rolletje dumpen. Is hij bijna niet kapot te krijgen dan ligt de oorzaak ergens anders.

:wink:
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
rob Aggenbach
Berichten: 74
Lid geworden op: 03-11-2005 20:30

11-11-2006 17:35

Een fabrieksfoutje kan nou eenmaal voorkomen. ALs je een fout product hebt moet je er mee terug gaan (als je echt zeker weet dat het niet aan jezelf ligt of door een obstakel komt etc.). Dit komt helaas voor.

PB heeft het zeer netjes opgelost. Top service.
Binnenkort weer aan de slag met mijn nieuwe lijntjes!

mvg Rob
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

12-11-2006 01:09

Topspul dat Green Hornet, ik gebruik het al een aantal jaren op de rivier, dus onder vaak extreme omstandigheden en heb pas 1 keer een onderlijnbreuk gehad. ik heb er dan ook het volste vertrouwen in.

gr.
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

12-11-2006 21:53

Ik heb sinds een tijdje GH extra stiff en ook dit bevalt me perfect, soms heeft het al aardig wat werk moeten verrichten, maar het blijft hier gewoon heel.

Mvg, Koen
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

13-11-2006 21:12

Die extra stiff is inderdaad mooi spul. Gebruik het nu ook een tijdje, het eerste wat mij opviel is dat ie veel makkelijker te strippen is dan de oude was, zonder dat dat ten koste gaat van de duurzaamheid van de coating. Ik vis eigenlijk nog maar heel zelden met iets anders...
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

14-11-2006 16:29

Extra stiff topspul??

Vind het jammer dat de oude nauwelijks meer te verkijgen is :oops:


ten eerste zit de coating wel heeeeeeel erg los. Bij een achtknoop laat de coating vaak los, waardoor je een soepel stukje krijgt. Ten 2e valt dat extra stiff wel mee, want zoveel stijver dan die oude versie is hij niet! De coating is alleen veel dikker, wat ik ook nog een nadeel vind.
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Jelle van Middelaar
Berichten: 218
Lid geworden op: 03-01-2005 15:01
Locatie: Hoogland
Contacteer:

14-11-2006 17:37

Ik had de extra stiff versie begin dit jaar gekocht, maar heb er maar zelden mee gevist..

Ik vind het ook gewoon erg LOMP spul, de coating is opvallend dik en daarbij vind ik de kleur ook niet echt aantrekkelijk..

Ik zal hem in ieder geval niet meer gebruiken. Ik ga lekker verder met de Jelly wire.

Jelle