Maar nu had ik toch nog een vraag:
 Vissen jullie zelf juist met extreem korte onderlijnen ook een lange hair of korte hair.. Ikzelf heb me hair altijd wel lang maar ben wel nieuwsgierig hoe jullie zulke onderlijnen vissen..
 Vissen jullie zelf juist met extreem korte onderlijnen ook een lange hair of korte hair.. Ikzelf heb me hair altijd wel lang maar ben wel nieuwsgierig hoe jullie zulke onderlijnen vissen..
Groetjes
 maar heb je zelf gevist met zo een extreeem korte onderlijn gemaakt van een stif rig?
 maar heb je zelf gevist met zo een extreeem korte onderlijn gemaakt van een stif rig? ) Maar aangezien ik niet in bezit ben van een boot op dat water zal ik toch moeten terug grijpen op andere methodes om de conditionering van de vissen te moeten omzeilen.......
 ) Maar aangezien ik niet in bezit ben van een boot op dat water zal ik toch moeten terug grijpen op andere methodes om de conditionering van de vissen te moeten omzeilen....... ja ik zie alles slapen doe ik wel thuis in bed,wat mij opviel was dat de meeste met een boot allemaal op dezelfde stekken voeren zij zien dat niet omdat ze weer weg varen maar na een uurtje diende de volgende zich weer aan,een soort van bootje,s parade
 ja ik zie alles slapen doe ik wel thuis in bed,wat mij opviel was dat de meeste met een boot allemaal op dezelfde stekken voeren zij zien dat niet omdat ze weer weg varen maar na een uurtje diende de volgende zich weer aan,een soort van bootje,s parade   is weer eens wat anders dan die turk in zijn drijvende moskee als die nou eens shoarma en pizza,s ging verkopen dan had ie een wereldzaak
 is weer eens wat anders dan die turk in zijn drijvende moskee als die nou eens shoarma en pizza,s ging verkopen dan had ie een wereldzaak  .
.
 .
.
 ,niks roeien rennen over de tijgernoten en bollie,s.
,niks roeien rennen over de tijgernoten en bollie,s.

,maar je ziet ook waar op bepaalde momenten word gevangen en onder welke omstandigheden das mijn belangrijkste informatie de rest komt later wel.
,maar je ziet ook waar op bepaalde momenten word gevangen en onder welke omstandigheden das mijn belangrijkste informatie de rest komt later wel.
Rick van Meegen schreef:de korste onderlijnen waar ik mee vis zijn rond de 8 cm en dat zijn toch meestal stiff rigs