Sinds ik een gratis abonnement op de beet heb kreeg ik vandaag weer de beet in huis. Bij de nieuwe beet zit nu ook een bijlage speciaal voor karpervissers.. Prachtig boekje met allerlei knopen en handige tips.. Kijk er eens in zou ik kijken, wat ik vond het erg handig, alles nog eens duidelijk uitgelegd!
Er stond info in over welke onderlijnen wanneer te gebruiken en welke loodmontage's goed werken tot welke afstanden enzovoorts.. Veel info!
Karper Bijlage Beet
- Denny Verdoold
Ik heb een tijd geleden mijn abbo op de Beet afgezegd, vond het te duur voor wat je kreeg.
Weet iemand toevallig wel wanneer ik de nieuwe Karperwereld weer op de mat mag verwachten.
Had eigenlijk wel vandaag verwacht, aangezien ze 1 juni in de winkels liggen. Daarvoor had je ze altijd al binnen, als je een abbonement hebt.
Weet iemand toevallig wel wanneer ik de nieuwe Karperwereld weer op de mat mag verwachten.
Had eigenlijk wel vandaag verwacht, aangezien ze 1 juni in de winkels liggen. Daarvoor had je ze altijd al binnen, als je een abbonement hebt.
-
Ik zit er ook al weer klaar voor 

- Kenneth Pepels
Ik heb de nieuwe karperwereld nummer 42 vandaag gekregen, ziet er mooi uit. Zit ook nog de nieuwe fox catalogus bij maar die had ik toch al.
Groetjes Kenneth

Groetjes Kenneth
Carpfishing isn't just a sport, it's a lifestyle!
- Rick Boerboom
Ik heb zonet de bijlage bij de beet bekeken. Weinig boeiends eigenlijk. Een aantal knopen en montages die al in hengelsportboeken van voor de oorlog staan en verder niet veel interessants. Maar kan altijd leerzaam zijn voor anderen.