FOX-onderlijnen


Plaats reactie
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

08-06-2002 14:26

Hoi collega's ik heb een vraagje,ik vis steeds met de produkten van kryston meestal met quicksilver.Nu is mijn vraag hebben jullie ervaring met de onderlijnen van Fox en naar welke gaat jullie voorkeur.En hebben jullie soms ervaring met het nieuwe super mangis van kryston tankuwel
Peter Schrijver
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle

08-06-2002 17:31

Ik heb zelf in Februari op een beurs die Snare onderlijn spul van Fox gekocht en deze is me prima bevallen overigens, ik heb er niks over te klagen. Met de overige soorten heb ik nog geen ervaring. Denk dat het eigenlijk allemaal niet zoveel uitmaakt met de onderlijn spullen die kryston in het assortiment heeft, want je ziet toch dat er dezelfde soorten materiaal in het assortiment van fox zitten zoals bijv, snel zinkende, langzaamzinkende en gecoate onderlijn materiaal. Zal dus wel goed verkopen, want anders wordt het niet gemaakt denk ik zo maar ja zou gewoon wat uitproberen en dan kom je vanzelf wel bij hetgeen je het beste vind.

Groeten Peter
Nicky Duivewaarde
Berichten: 15
Lid geworden op: 02-07-2002 02:00
Locatie: Kapelle

04-08-2002 21:27

elk spul van fox is wel goed et is niet voorniets zo duur maar snar is echt de beste

vind k

gegroet Nicky
DE WEG NAAR SUCCES: Een cocktail van kennis, aanpak, inzicht, planning en doorzettingsvermogen
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

04-08-2002 21:43

het is niet waar dat alles wat duur is, ook goed is.
je betaalt merendeel voor de naam, en het merkje.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Christiaan van Klaveren op 2002-08-04 21:44 ]</font>
Arnold Haandrik

04-08-2002 21:51

barbless withy pool rig,oftewel "de bananenrig voor pop-ups" ooit gekocht,sinsdien nagemaakt en werkt subliem!

vang ze
Harald
mark hofman.

18-09-2002 16:49

de nieuwe fox onderlijn spullen vind ik echt super.mooie doosjes, goedkoper als kryston en ik had zelfs van iemand gehoord dat ze gewoon bij dezelfde fabriek als kryston worden gemaakt.
ik vis er al een tijd mee en nog geen problemen gehad.
echt super

mark
mark hofman.

18-09-2002 16:50

ik heb 3 verschilende

reveal(weet ik veel hoe ik het schrijf)
armedillo
snare

super

mark
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

19-09-2002 08:23

waarom wil je opeens met fox zooi gaan vissen als je in de producten van kryston vertrouwen hebt en overigens veel goedkoper zijn!!!!
mark hofman.

17-10-2002 17:35

die fox onderlijnen worden in dezelfde fabriek gemaakt als kryston(gehoord)en ze zijn nog goedkoper ook!
dus lijkt mij de keus voor hem niet zo moeilijk.

met tevreden groet,
mark
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

17-10-2002 21:05

ik vind het alleen jammer dat ik nergens die withy pool rig van fox kan vinden. die zou ik wel eens willen uitproberen. weet iemand misschien een adres in de buurt van brunssum (zuid-limburg) of dat ik hem misschien bij janssen sport in kessel kan krijgen.
groeten,
karperlimbo
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

18-10-2002 18:01

Tja, het is een beetje jammer eigenlijk. Kryston was de meest innovatieve leverancier van onderlijnmaterialen de afgelopen decennia en nu gaat Fox in hun vaarwater zitten. Ik was zeer tevreden met Kryston en verwachte nog veel goeds van ze. Nu zal je zeggen, koop je toch gewoon Kryston. Nou mooi niet dus. Laatst een klosje 25 lb SuperNova nodig. Bij mijn hengelsportwinkel was het Kryston rek niet aangevuld en geen SuperNova 25 lb dus. Wel hing er een rek vol met alles van Fox. Nou ben ik niet van plan voor wat onderlijnmateriaal de halve wereld af te reizen. Dus toen maar, tegen mijn principes in, Reflex gekocht. Ziet er in ieder geval precies uit als SuperNova en 5 meter meer voor dezelfde prijs. Maar ja, wat moet ik op de lange duur van Fox verwachten? Ze verkopen zo veel spul tegenwoordig en op elk gebied kunnen ze moeilijk toongevend zijn.

Overigens was Kryston wel zijn prijs waard. Al dat goedkopere spul is niet van dezelfde kwaliteit. De Reflex van Fox moet ik nog uitproberen. Kan ik dus niks over zeggen. Maar zaten we er op te wachten? Zo veel anders lijkt het niet.

Groeten, Kees
Plaats reactie