gel


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjoerd Bakker
Berichten: 293
Lid geworden op: 27-02-2003 01:00

15-08-2004 17:09

ik heb gelezen dat er een soort gel kan kopen(kweet niet of het nog verkrijgbaar is). en daar kan je je gevlochten onderlijn mee insmeren en dan word hij stijf. en dat is dan tegen het in de war gooien. en in het water lost het weer op en dan word ie weer slap.
bestaat dit nog? heeft een van jullie het? en is het goed? en van welk merk is het en hoe duur is het?

mvg sjoerd
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

15-08-2004 17:13

Hallo,

Ik heb ook iets dat volgens jouw beschrijving klopt. Het is een soort pva die je op je onderlijn smeert, en dan verstijft. Na het inwerpen zal het oplossen en heb je geen knoop.

Het bestaat nog.
Ja het werkt perfect.
Dat weet ik zo niet, heb het van lokale hengelsportwinkelier gekocht.
9,95

Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
Joris Janssens
Berichten: 122
Lid geworden op: 05-02-2004 00:11

15-08-2004 18:30

Sjoerd,

Van het merk Kryston verkopen ze de gel die jij bedoelt. Het product heet Kryston 'Super stiff.' Ik heb het laatst ook aangeschaft. Ik heb er echter nog te weinig ervaring mee om te zeggen dat het goed of slecht werkt.

Prijs ligt ongeveer op 7-9 euro per flesje. Ik denk dat alleen de betere hengelsportzaak dat soort spullen verkoopt.

Joris
pepijn swagemakers

21-08-2004 20:34

Is de black jack van kevin Nash niet hetzelfde?

maakt ook de onderlijn stijf staat in het nashboekje van vorig jaar
Maar als ze het bij nash beloven, zal ie wel allen maar soepelert worden, net als die safety systems, ving pas geleden een vis met dat ding nog in zijn bek, en het lood was al flink verweerd :-?
Sorry wasa beetje off topic, maar meer om de zekerheid met nash aan te geven :cry:

vr gr
Plaats reactie