niet mee dreggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bart grandia schreef:owner en raptor buigen ook uit bij het minste geringste tegenwoordig.
.
Peter Baan schreef:bart grandia schreef:owner en raptor buigen ook uit bij het minste geringste tegenwoordig.
.
Ben toevallig van de week ook van mijn owners afgestapt. Ook omdat ze opengebogen terug kwamen uit het water. Heb ik korda's gepakt, kreeg ik gister ook een haak terug met gebogen puntje. (heb zover ik weet nergens achter vast gezeten) Ik dacht eigenlijk dat ik gewoon een slecht zakje had van owner, maar er zijn er dus meer met problemen.
Edward van Berkum schreef:De owners die ik in gedachte wilde hebben laat ik dus ook maar zitten.... als de super teflon niet ok is, toch maar voor ashima's kijken met hetzelfde model.
Tim Sanders schreef:Heb er zelf overigens weinig last van, en dan moet ik soms toch echt vol in de hengel gaan hangen!
Edward van Berkum schreef:maar na het haken is het uiterste puntje naar buiten gebogen waardoor hij wel scherp is maar niet meer penetreert, wat 's nachts niet goed te zien is
Kees Ouwehand schreef:Het regelmatig vernieuwen van de haak is een onderdeel van retescherp.
Je kan nog altijd met dikkere en daarom minder scherpe haken vissen.![]()
Zo te lezen kan ik geen haak meer kopen. Alles buigt uit.![]()
Groet, Kees