Snowman


Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

19-04-2013 09:54

Argwaan? Ik weet het niet hoor. Het beestje heeft net een zooi 20 mm. bolletjes naar binnen gewerkt, krijgt 'ie ineens een 35 mm. lang (20 mm. bol met 15 mm. pop-up), half felgekleurd en zwaar geflavourd ding voor z'n kiezen. Mocht 'ie nog geen argwaan hebben, krijgt 'ie het dan wel...

Gaan we er voor het gemak vanuit dat het beestje überhaupt argwaan krijgt hè. Want eigenlijk zou die argwaan pas de kop op moeten steken als je al met een kromme hengel staat. :wink:
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

19-04-2013 10:59

Mart Honen schreef:Argwaan? Ik weet het niet hoor. Het beestje heeft net een zooi 20 mm. bolletjes naar binnen gewerkt, krijgt 'ie ineens een 35 mm. lang (20 mm. bol met 15 mm. pop-up), half felgekleurd en zwaar geflavourd ding voor z'n kiezen. Mocht 'ie nog geen argwaan hebben, krijgt 'ie het dan wel...

Gaan we er voor het gemak vanuit dat het beestje überhaupt argwaan krijgt hè. Want eigenlijk zou die argwaan pas de kop op moeten steken als je al met een kromme hengel staat. :wink:

Nou ik weet het ook niet hoor, maar als je een 16mm boilie met 10mm pop up vist en beide kanten beetje vlak maakt.. is het echt geen 35mm maar zou het rond de 20mm moeten zijn en zal lichter (en dus makkelijker naar binnen gaan) aan moeten voelen dan een normale 20mm. Daarbij de high flavour en felgekleurde pop up maakt het juist opvallender en wellicht interessanter.. ik geloof ook dat de snowman zich inmiddels wel bewezen heeft.. Maar ik weet het ook niet hoor! :wink: :wink:
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

19-04-2013 12:10

opvallender

En dus kan de argwaan-theorie de prullenbak in...
Maar daarom kan de snowman nog wel prima vis vangen hoor. Maar wat had "men" gevangen als "men" het gevoerde als aas had gebruikt i.p.v. de snowman?
Instant weer een heel ander verhaal dan met voorvoeren natuurlijk.
Ik weet het ook allemaal niet...