De voor en nadelen van onderlijn materialen


Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

20-12-2004 07:24

Hans
Ik zeg niet dat je er niets aan hebt, als je het voor het juiste werk gebruikt is het een prima alternatief. De onderlijnen die wij maken worden allemaal gemaakt met een driekamerknoop en daar willen we niet van afwijken. Ten tweede moeten we ze ook verpakken in een plastic zakje en daar komen ze dan vervolgens uit als een gekreukelde krant.
Als je de rigs zelf maakt kun je ze daarna opslaan in een rigwallet en dan blijven ze perfect stak. Ik kan het niet verkopen om tegen een klant te zeggen die een rig heeft gekocht en dat hij voor gebruik even moet stomen.
Hans gewoon gebruiken dus waar het materiaal goed voor is, ben je niet tevreden mail me dan dan stuur ik je wat anders op.
piet
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

20-12-2004 08:16

Piet Vogel schreef:Hans
Ik zeg niet dat je er niets aan hebt, als je het voor het juiste werk gebruikt is het een prima alternatief. De onderlijnen die wij maken worden allemaal gemaakt met een driekamerknoop en daar willen we niet van afwijken. Ten tweede moeten we ze ook verpakken in een plastic zakje en daar komen ze dan vervolgens uit als een gekreukelde krant.
Als je de rigs zelf maakt kun je ze daarna opslaan in een rigwallet en dan blijven ze perfect stak. Ik kan het niet verkopen om tegen een klant te zeggen die een rig heeft gekocht en dat hij voor gebruik even moet stomen.
Hans gewoon gebruiken dus waar het materiaal goed voor is, ben je niet tevreden mail me dan dan stuur ik je wat anders op.
piet

Piet,
Moet uiteraard gewoon lukken met die rigwallet van jullie, dus verder geen probleem. De uitleg van verkoop van kant en klare rigs verduidelijkt de boel.
Ik neem aan dat deze onderlijn ook 15 lb sterkte is?..hij lijkt ietsje dunner dan de green hornet.
gr
Hans
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

20-12-2004 19:46

Hans
Hij is wel dunner maar dat is alleen omdat de coating van een ander materiaal is. De lijn is gewoon 25 lb.
piet
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-02-2005 20:44

Piet Vogel schreef:Over een tweetal weken komt er (om door te testen) wel een nieuwe coated onderlijn die niet zo stijf is als Green Hornet maar daarvoor is deze ook niet bedoeld. Ik de lhem de laatste maanden (tot oktober) gebruikt in een zandkleur en ik was erg onder de indruk. De coating is stijf genoeg om er nooit mee in de war te gooien maar soepel genoeg voor een zeer goede presentatie. Verder is het super dat hij geheel transparant is met een licht grijze binnendraad.

Dit was en is mijn favoriete onderlijn materiaal.

Piet...hebben we het nu over Jelly wire??
De PB ge-updated website spreekt heir volgens mij over?
By the way..de navigatiebalk links werkt voor mij niet, had in het verleden ook vaak problemen met het downloaden van de Pb web-page.
Enig idee wat ik fout doe?
gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-02-2005 17:50

:D